بانکبانک و بیمه

مبارزه با پولشویی، پرونده ویژه مجله بانک ملی ایران در شماره ۲۵۱

تازه ترین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده ویژه مبارزه با پولشویی و تیتر «شستشوی کثیف، ممنوع» منتشر شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این پرونده به ابعاد مختلف و اقدامات متنوع مبارزه با پولشویی در بانک ملی ایران پرداخته شده و کارکنان اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک، مهمانان ویژه آن بوده اند.

«مبارزه با پولشویی نیاز به فرهنگ سازی دارد»، «استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با پولشویی» و «شلیک پول کثیف به اقتصاد» از جمله مطالبی است که در این پرونده دیده می شود. بانکداری اجتماعی نیز مورد توجه این شماره مجله بوده به طوری که مطلب جامعی با عنوان «بانکی به نفع اجتماع و محیط زیست» در آن منتشر شده است.

گفتگو با رییس شعبه موفق دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، گفتگو با قهرمان جانباز و عضو تیم ملی سوارکاری که همکار بازنشسته بانک است و گزارشی از شعبه حافظ به همراه ده ها مطلب خواندنی دیگر در تازه ترین شماره مجله بانک ملی ایران گنجانده شده است.

این مجله در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود. امکان دریافت مجله از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir  و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است. مجله بانک ملی ایران قدمتی ۸۵ ساله دارد و تلاش شده تا در شماره های اخیر با اعمال تغییرات اساسی در فرم و محتوا، علاقه مندان به نشریات کاغذی را بیش از پیش راضی نگه دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا