بورسبورس اوراق

پرداخت الکترونیک سامان کیش «سپ» متوقف شد

نماد معاملاتی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام و به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سپ، روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

در پی عرضه اولیه یکشنبه گذشته حدود ۱۰ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با قیمت ۶۵۰ تومانی هر سهم ، این شرکت جدید طی ۵ روز کاری اخیر با رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت به ۷۸۵ تومان امروز رسید.

نام این ناشر در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن” گروه و طبقه ” مشاوره مربوط به نرم افزار و عرضه نرم افزار ” و در فهرست نرخ‌های بازار دوم با نماد معاملاتی “سپ” درج شده است.

ترکیب سهامداران “سپ” نیز شامل بانک سامان با ۲۷.۸۷ درصد،بانک رفاه با ۳۰ درصد،گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان با ۱۵.۲۱ درصد،بیمه سامان با ۱۵ درصد،شرکت سرآمد اندوخته سازان با ۵ درصد،توسن با ۳.۹۴ درصد ، سهامداران حقیقی ۲.۵۲ درصد و مابقی آن در اختیار سایر سهامداران حقوقی است.

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، امروز همچنین نماد معاملاتی شرکت معادن ‌منگنزایران‌(کمنگنز)،با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع” قیمت کشف شده در حراج”امکان پذیر است .

علاوه بر این، نماد معاملاتی شرکت داروسازی ‌زهراوی‌(دزهراوی)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

منبع

SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا