بانکبانک و بیمه

بانک آینده به بهترین ایده‌ها جایزه می‌دهد


بانک آینده، با برگزاری جشنواره ایده‌پردازی «رویش ارغوان» و با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه، به برترین و جذاب‌ترین ایده‌ها و طرح‌ها در حوزه بانکی، جوایز ارزنده‌ای را اهدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،دبیرخانه برگزاری جشنواره ایده‌پردازی «رویش ارغوان»، با انتشار دومین فراخوان از علاقه‌مندان به نوآوری در حوزه بانکی، دعوت می‌کند؛ با شناسایی نیازهای آشکار و پنهان گروه‌های مختلف جامعه مانند: پزشکان، مهندسان، وکلا، تجار، خانم‌های خانه‌دار، دانشجویان و بازنشستگان، ایده‌ها و طرح‌های جذاب خود را در جهت پاسخ‌گویی به این نیازها، به‌صورت مکتوب ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره، هم‌چنین مؤسسات و شرکت‌های گردشگری، تولیدکنندگان، هنرمندان، کشاورزان، واحدهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) و کسب‌وکارهای اینترنتی، کسبه و بازاریان و سایر فعالان اقتصادی را نیز جزء گروه‌های مورد هدف این طرح، قرار داده است. بر همین اساس، چنان‌چه، پیشنهاد دهندگان، بتوانند؛ ایده‌های خلاق و طرح‌های نوآورانه‌ای برای تعامل مؤثر بانک آینده با فعالان مذکور را ارائه‌ نمایند؛ جوایز ارزنده‌ای به آنها، اختصاص خواهد یافت. 
 
جوایز نقدی بانک آینده به برگزیدگان و ایده‌های برتر
در این فراخوان آمده است: بانک آینده به ایده‌ها و طرح‌های برتر اول تا سوم که با نظر هیأت داوران جشنواره، حائز شرایط و مؤثر، معرفی شوند؛ جوایز نفیسی به شرح بعدی اعطا خواهد کرد. ایده نخست؛ مبلغ ۳۰۰ (سیصد) میلیون ریال، ایده دوم؛ ۱۵۰(یک‌صد و پنجاه) میلیون ریال و ایده‌ای که مقام سوم را در جشنواره «رویش ارغوان» کسب کند؛ مبلغ ۱۰۰(یک‌صد) میلیون ریال.
 
۱۰ تیرماه سال ۱۳۹۷، آخرین مهلت ارسال ایده‌ها
مهلت ارسال ایده‌ها و طرح‌ها تا پایان ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه، دهم تیرماه سال ۱۳۹۷، تعیین شده است. 
از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌شود؛ طرح‌های خود را به‌صورت مکتوب و صِرفاً از طریق تارگاه رسمی بانک آینده (فهرست ارسال ایده/ پیشنهاد)، به‌نشانی www.suggestions.ba۲۴.ir ارسال کنند.
ضمناً علاقه‌مندان، می‌توانند؛ در صورت داشتن هرگونه سؤال و ابهام و برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفنهای (۸۹۳۴۷۲۳۰ و ۸۹۳۴۷۲۳۴-۰۲۱)، تماس حاصل فرمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا