بانکبانک و بیمه

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه


دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در پیامی شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را به ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، متن پیام به شرح زیر است:

                                                                                      بسمه تعالی
فرا رسیدن بیست و یکم ماه مبارک رمضان، سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) یگانه پیشوای شیعیان جهان و همچنین چهاردهم خردادماه سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت عرض می کنم و به ارواح پاک شهدای حماسه پانزده خرداد ماه درود می فرستم.
حضرت امیرالمومنین علی (ع) نماد و اسوه شجاعت، عدالت، کرامت و تقواست و بسیار مفتخریم که شیعه و رهرو آن حضرت هستیم. برماست که در این روزهای پر خیر و برکت که با نام آن امام همام جلوه و فروغی دو چندان یافته است، سیره زندگی ایشان را سرلوحه امور خود قرار دهیم و تلاش نماییم رهرو راستین ایشان باشیم.
همچنین در این روزهای اندوهناک در غم رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل عظیم الشان پیمانی مجدد می بندیم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر پانزده خرداد ماه، مصمم تر از همیشه یاور و پشتیبان انقلاب و ولی فقیه زمان هستیم. 
یک بار دیگر فرا رسیدن این روزهای پر حزن و اندوه را به هموطنان عزیز تسلیت عرض می کنم و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران در ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پرتلالو قدر، از درگاه خداوند متعال سلامت و سعادت ملت ایران را مسئلت دارم.
 
محمدعلی سهمانی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا