بانکبانک و بیمه

ثبت بیش از ۱۳۴میلیون تراکنش خدمات الکترونیک در فروردین و اردیبهشت

بیش از ۱۳۴ میلیون تراکنش شامل کارت، شعبه، همراه بانک و اینترنت بانک کوثر  در ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری ثبت شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ امیر اسعدی معاون فاوا و برنامه ریزی کوثر گفت: همراه بانک کوثر صدر نشین عملکرد تراکنش خدمات الکترونیک دوماه اول سال جاری این موسسه است. همچنین از مجموع ۹۵ هزار نفری کاربران خدمات الکترونیک، فراوانی کاربران در خدمات کارت و همراه بانک قابل ملاحظه می باشد.

معاون فاوا و برنامه ریزی موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: این موسسه با تاکید بر گسترش فناوری‌های نوین و فراهم‌سازی زمینه‌های ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک نسبت به توسعه زیر ساخت ها، و ابزار الکترونیکی به صورت متوازن و همه جانبه اقدام نموده است که نتایج این توسعه شامل افزایش بیش از ۲۳۰۰ دستگاه خودپرداز و ۴۸ هزار پایانه فروش است که نسبت به سال گذشته، رشد قابل توجهی داشته است.

وی میانگین رشد تراکنش های پایانه های فروش کوثر را شش میلیون تراکنش اعلام کرد. بر اساس این گزارش؛ مشتریان محترم می توانند با مراجعه به آدرس www.kosafci.ir و تماس با سامانه پاسخگوی کوثر به شماره ۴۲۸۳۰-۰۲۱  از خدمات الکترونیک موسسه اعتباری کوثر اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا