امور زیربناییراه و ساختمان

مسوولیت اجتماعی در اولویت اجرای پروژه های فرودگاه امام/ قابلیت اجرای دسترسی آزاد به اطلاعات در تمام پروژه‌های دولت

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام با بیان اینکه در اجرای پروژه های فرودگاهی اولویت کار با اجرای مسوولیت اجتماعی است اظهار داشت: معتقدم در تمام بخش ها و پروژه های دولت امکان دسترسی آزاد مردم به اطلاعات وجود دارد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، شهرام آدم‌نژاد در مراسم رونمایی و تقدیر از ایده‌های برتر طراحی ترمینال ایران‌شهر اظهار داشت: خلاق برگزاری فراخوان برای جذب ایده‌های برتر طراحی ترمینال ایران‌شهر وزیر راه و شهرسازی بود و منشاء این تفکر آقای آخوندی هستند.

وی با بیان اینکه در بحث توسعه باید نیازهای نسل آینده را در نظر گرفت و حداقل‌هایی را رعایت کرد، گفت: ابتدا تنها دو شاخص تولید ناخالص ملی و تولید داخلی اهمیت داشت که بعدها به این نتیجه رسیده‌اند که این شاخص‌ها نمی‌توانند توسعه را به تنهایی حمایت کنند. باید در توسعه به موضوعات محیط زیستی و جریانات اجتماعی توجه داشت چراکه قطعا نسل آینده به موضوعات محیط زیستی نیازمند خواهند بود و باید در الگوهای توسعه به موارد دیگری هم توجه داشت.

آدم‌نژاد ادامه داد: موضوع اصلی بحث مسوولیت دولت‌ها در قبال اجتماع است که این ماموریت باید به اجرا برسد و در توسعه فرودگاه امام‌خمینی بر مسوولیت‌های اجتماعی تاکید داریم.

وی با بیان اینکه در تمام طرح های توسعه فرودگاه امام بحث افزایش اعتبار و وفاداری مشتریان و ایجاد انگیزه مطرح است، گفت: ما به مسوولیت‌مان در قبال منابع آبی و محیط زیستی واقف هستیم و در تمام الگوهای توسعه توجه به منابع زیستی برای نسل آینده در اولویت قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام ادامه داد: در حوزه آب، مدیریت پسماند در دستور کار است که نیمه دوم امسال باید به اجرا برسد.

آدم‌نژاد با تاکید بر اینکه در اجرای تمام پروژه‌ها به این موضوع توجه داریم که باید به مردم پاسخگو باشیم و مردم انتخاب کنیم که چه پروژه‌ای به اجرا برسد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد پروژه‌ای افتتاح کنیم برای مردم و در کنار مردم خواهد بود و به مردم توضیح خواهیم داد علت اجرای این پروژه چیست.

آدم‌نژاد تاکید کرد: من معتقدم این حق هر شهروندی است که بخواهد در برابر اجرای پروژه‌ها از مسوولان توضیح بخواهد و جلسه امروز هم به همین دلیل برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ادامه داد: در برگزاری فراخوان انتخاب ایده‌های برتر برای طراحی ترمینال ایران‌شهر ۱۲ هزار کامنت از سوی مردم در شبکه‌های اجتماعی گزارش شد. این نشان می‌دهد که مردم می‌خواهند برای اجرای پروژه‌ها با دولت مشارکت داشته باشند.

این  مقام مسوول تاکید کرد: تیم داوری بسیار حرفه‌ای برای انتخاب ایده‌های برتر تشکیل شد و فراخوان از اسفندماه سال گذشته برگزار و تا سوم اردیبهشت ادامه داشت و امروز شاهد انتخاب ایده‌های برتر از سوی تیم کارشناسی هستیم.

آدم نژاد تاکید کرد: معتقدم دسترسی آزاد به اطلاعات برای شهروندان در تمام بخش‌ها قابلیت اجرا دارد اینکه چه پروژه‌ای برای اجرا انتخاب شود یا اینکه پروژه‌ها به چه نحوی به اجرا برسند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا