بانکبانک و بیمه

روایت های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات ایران از دریچه دوربین

​بانک صادرات ایران با هدف جلب مشارکت های مردمی در امور فرهنگی و استفاده از ظرفیت نیرو های مستعد، طرح «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» را با در نظر گرفتن مشوق هایی، طی ماه های سال برگزار می کند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ​بانک صادرات ایران، این بانک با هدف جلب مشارکت های مردمی در امور فرهنگی و استفاده از ظرفیت نیرو های مستعد، طرح «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» را با در نظر گرفتن مشوق هایی، طی ماه های سال برگزار می کند. از این رو مشتریان و عموم هموطنان گرامی می توانند در ماه مبارک رمضان با ارسال فیلمی یک دقیقه ای از فعالیت های فرهنگی، در باشگاه «سفیران بانک صادرات ایران» عضو شده و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

فعالان عرصه های هنری و فرهنگی با مشارکت در این طرح به عنوان «سفیران فرهنگی» در ماه مبارک رمضان در «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» به عضویت در می آیند و از بهترین تلاش های صورت گرفته در پایان ماه، تقدیر می شود.

بنا براین گزارش، مشارکت کنندگان در این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان، می توانند با فیلمبرداری یک دقیقه ای از هر رویداد فرهنگی و ارسال از طریق پیام رسان های داخلی این بانک به عضویت «باشگاه سفیران بانک صادرات ایران» درآیند.

طرح های در نظر گرفته شده در این باشگاه، هر ماه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مناسبتی خاص معرفی می شود و سفیران این باشگاه در هر ماه، در فعالیت ویژه ای شرکت و از جوایز ارزنده آن در پایان هر ماه برخوردار خواهند شد.

هموطنان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال آثار خود به نشانی بانک صادرات ایران: bank_saderat_ir@ در پیام رسان های داخلی (گپ، سروش، آی گپ، بیسفون و ایتا) مراجعه نمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا