بانکبانک و بیمه

در پرتو مجاهدت و اراده انقلابی سرمایه‌های انسانی، انجام کارهای بزرگ میسر می شود

دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصاردرمراسم اختتامیه جشنواره‌های داخلی«بهره‌وری شعب»،«خلاقیت ونوآوری»و«کیفیت فرایندها» :

مراسم اختتامیه جشنواره‌های داخلی «بهره‌وری شعب»، «خلاقیت ونوآوری» و«کیفیت فرایندها» در بانک انصار باحضور مدیرعامل ، معاونین، مدیران‌کل، مدیران ‌شعب استان‌ها و مدیران شعب برتر، مالکین فرایند ها وکارشناسان برگزیده جشنواره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک انصارضمن ضروری خواندن برگزاری جشنواره‌های یادشده، از لزوم انتخاب رویکرد انقلابی و کارجهادی در انجام امور مردم یاد کرد و گفت: در پرتو مجاهدت و اراده انقلابی سرمایه‌های انسانی انجام کارهای بزرگ میسر می‌شود و حرفه‌ای‌شدن تمام‌عیار بانک در تراز انقلاب‌اسلامی و منطبق با استانداردهای بین‌المللی، با عنایات الهی و مشارکت همه سرمایه‌های انسانی امکانپذیر است.

پس از ارایه گزارش پروژه های بهبود، خلاقیت ها و نوآوری های برتر توسط برخی از منتخبین و ارائه گزارش وضعیت شعب، طی مراسم ویژه ای تندیس ، لوح های تقدیر و هدایای نفرات برگزیده جشنواره های «بهره وری شعب»، «خلاقیت ونوآوری» و «کیفیت فرایندها» توسط مدیرعامل محترم بانک و تنی چند از معاونین ایشان اهداء گردید.

شایان ذکر است از سال ۱۳۹۲ با شروع مرحله نخست طرح های تحول بانک انصار و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، جشنواره های مذکور بر اساس نظام جامع کیفیت و بهره وری و دستورالعمل خلاقیت و نوآوری در راستای اهداف طرح تحول و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته،که تا کنون فواید بسیاری به همراه داشته است. از جمله این فواید افزایش مشارکت کارکنان و صرفه جویی و کاهش هزینه معادل ۴۸ میلیارد تومان “فقط در سال ۹۶ “بوده است.براین اساس معاونت برنامه ریزی و هدایت راهبردی درنظر دارد که از سال آینده و پس از آماده سازی زمینه ها و زیرساخت های موردنیاز، جشنواره مدیریت اجرایی را همراه با جشنواره های مذکور برگزار گردد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا