بورسبورس اوراق

پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق به سرمایه گذاران

 

سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق درخرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سمات، هادی علی پور با بیان مطلب فوق افزود : بیش از ۱۱ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال سود انواع اوراق در ماه جاری به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: زمان سررسید اوراق اجاره شرکت های سایپا، هواپیمایی ماهان، رایتل و فولاد کاوه جنوب کیش در خردادماه جاری است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

علی پور ادامه داد: سود اوراق مشارکت شرکت های لیزینگ رایان سایپا، لیزینگ ایران و شرق، ملی نفت ایران، قطار شهری تبریز و شهرداری های تهران و اصفهان اواخر ماه جاری به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا سمات خاطر نشان کرد: سررسید سود صکوک مرابحه خودرو، بنا گستر کرانه و کرمان خودرو و صندوق های سرمایه گذاری گنجینه آینده روشن، توسعه یکم، پارند و امین یکم فردا در خردادماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حدود ۸۰ نوع انواع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اوراق رهنی، اسناد خزانه و استصناع) دربازار سرمایه منتشر شده است، اظهار داشت : سود این اوراق به صورت ماهانه و یا سه ماه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا