امور زیربناییراه و ساختمان

محور زردبند به لواسانات بازگشایی شد

در پی جاری شدن سیل در بخش‌های لواسانات و رودبار و قصران در شهرستان شمیرانات، استاندار تهران ضمن حضور در این مناطق و بازدید میدانی از نزدیک در جریان روند بازگشایی محور زردبند به لواسان قرار گرفت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، در پی بارش‌‌‌های امروز و جاری شدن سیل در دو بخش لواسانات و رودبار وقصران، محمدحسین مقیمی، استاندار تهران به همراه جمعی از مدیران ذیربط ضمن حضور در این مناطق بازدید میدانی به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند بازگشایی محور زردبند به لواسانات قرار گرفت.

همچنین بر پایه این گزارش استاندار تهران با حضور در بخش لواسانات و حضور در سطح این شهر از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی دستگاه های امدادرسان قرار گرفت.

گفتنی است در پی بارش‌‌های امروز و ریزش کوه و طغیان رودخانه جاجرود، مسیر مواصلاتی شهرهای شهرستان شمیرانات در بخش لواسانات حد فاصل محور لواسان به زردبند در مسیر رفت و برگشت مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری این محور بازگشایی شد.

در همین راستا سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات از بازگشایی محور فشم، زردبند به تهران تا ساعاتی دیگر خبر داد و درخصوص خسارت‌‌‌های ناشی از وقوع سیل در بخش‌‌‌های لواسانات و رودبار و قصران گفت: خوشبختانه این سیل تلفات جانی به همراه نداشته است و در ارتباط با خسارت‌‌‌های مالی کارشناسان اداره کل بحران استانداری تهران مشغول ارزیابی این خسارات هستند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا