ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

گلکسی جی ۸ در هند معرفی شد

سامسونگ روز گذشته از جدیدترین گوشی هوشمند گلکسی جی ۸ در کشور هند رونمایی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت gsmarena، سامسونگ که همواره به منظور جلب توجه طیف گسترده ای از کاربران، محصولات گوناگونی را از لحاظ قیمت و قابلیت معرفی و عرضه می کند، حالا در هندوستان از گوشی جدید و ارزان قیمت خود تحت عنوان گلکسی جی ۸ رونمایی کرده است.

بازار چین و هند همواره یکی از مهم‌ترین، بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین بازارهای مصرف برای غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ است و در بسیاری از مواقع، پیش می‌آید که شرکت‌ها محصولات انحصاری را برای بازار این کشورها معرفی و عرضه کنند.

همچنین بخوانید

روز گذشته، گوشی هوشمند جدید میان رده گلسی جی ۸ با قیمتی حدود ۲۸۰ دلار مخصوص بازار هند  معرفی شد. این گوشی هوشمند جدید به مشخصات فنی و قابلیت‌هایی نظیر اندروید نسخه اوریو، صفحه‌نمایش ۶ اینچی امولد با وضوح ۷۲۰ پیکسل بر اینچ، پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دو دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی مجهز است.

گلکسی جی ۸ همچنین از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی مخصوص عکس‌های سلفی باکیفیت بهره می‌برد که به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا تصاویر زیبایی از خود ثبت کنند. طبق اعلام سامسونگ، گلکسی جی ۸ در ماه ژوئن در یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا