صنعت، معدن، تجارت

برگزاری سمینار آموزشی نگین خودرو برای نمایندگان سراسر کشور

همزمان با توسعه شبکه فروش و خدمات پس ازفروش شرکت نگین خودرو، سمینار آموزشی پرسنل فروش شعب و عاملیت‌های این شرکت بصورت گسترده در حال اجراست.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گروه رنو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش جهانی خود درحال پیاده‌سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت تجربه مشتریان» است.

بر همین اساس شرکت نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی این شرکت اروپایی، همزمان با عرضه کنندگان برند رنو در کشورهای توسعه یافته، درحال جاری سازی آنها در شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود است.

شرکت نگین خودرو در راستای پرورش نیروهای حرفه‌ای و با هدف ارتقاء کیفی سطح دانش کارکنان شبکه نمایندگی‌ها، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی جامع با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای شعب و عاملیت‌های فروش این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی فروش کرده است.

محورهای مورد بررسی شامل آخرین مباحث روز علوم بازاریابی و فروش به صورت کاربردی است که توسط اساتید صاحب نام در حوزه‌های مربوطه تدریس و انتقال دانش می‌شود.

«سمینار فروش» شرکت نگین خودرو از شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا پنجشنبه ۳ خردادماه ۱۳۹۷ در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا