بانکبانک و بیمه

جشنواره ای از برترین ها در کارنامه بانک صادرات فارس

رتبه برتر اشتغالزایی در بین بانک های استان فارس در سال ٩۶ با اعطای بالغ بر ٧۴ هزار فقره تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی به بانک صادرات ایران رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، جایگاه ویژه و حضور گسترده شعب این بانک در تامین منابع مالی مورد نیاز بخش های مختلف اقتصادی و کارآفرینی کشور، شرایط بهره مندی حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی، بهداشتی- درمانی و خدماتی اغلب استان ها از امکانات بانک را فراهم کرد. استان فارس در این میان توانست از  ٧۴ هزار و۴١٧ فقره تسهیلات به ارزش قریب به ٣٠ هزار میلیارد ریال منابع داخلی بانک استفاده کند و بیشترین میزان اشتغالزایی را برای مردم این استان رقم بزند.

بنا براین گزارش، تسهیلات ارائه شده توسط بانک صادرات ایران در این استان موجب شد تا این بانک رتبه برتر کمک به اشتغالزایی را در میان سایر بانک های استان به خود اختصاص دهد. همچنین بانک صادرات استان فارس رتبه دوم حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط و رتبه سوم از نظر اهدای وام قرض الحسنه ازدواج درون شبکه پس از تهران و خوزستان را کسب کرد. علاوه بر این رتبه برتر اعطای تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی را نیز در کارنامه خود تثبیت کرد.

اهدای ١٢ هزار و ٢٢۴ فقره  وام ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بالغ بر ١٢٧۶ میلیارد ریال، پرداخت قریب به ۴٧٠٠ میلیارد ریال وام رونق تولید برای حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط، اعطای ١٠٩٨ فقره تسهیلات خرید و ساخت مسکن خانواد های شهدا، ایثارگران و جانبازان به ارزش بیش از ٨٧۴ میلیارد ریال، واگذاری ۵٩٠ فقره اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به ارزش بیش از ٩٨ میلیارد ریال، اعطای١۴١٢ فقره وام نوسازی و بهسازی مسکن روستای بالغ بر ٢۴٣ میلیارد ریال، بخش هایی از حمایت های انجام شده در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی  این بانک در استان فارس بوده است.

شایان ذکر است، مانده تسهیلات بانک صادرات ایران تا پایان بهمن ماه سال ٩۶ در این استان بالغ بر ٣٨ هزار میلیارد ریال بوده که ١٢ درصد پرداختی های شبکه بانکی در استان فارس را شامل می شود

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا