بانکبانک و بیمه

اطلاعیه شماره ۱۱ بانک آینده درباره افضل توس

بانک آینده درباره آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور تعیین تکلیف دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در این اطلاعیه آمده است: متعاقب مصوبه شورای محترم پول و اعتبار و ابلاغ بانک محترم مرکزی ج. ا.ایران مبنی بر واگذاری امر مدیریت دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به بانک آینده و همانگونه که باقی‌مانده سپرده‌گذاران گرامی تعاونی پیش‌گفته، به‌ خوبی مطلع می‌باشند؛ بانک آینده، از ابتدای امر، نهایت تلاش خود را معمول داشته تا مطالبات سپرده‌گذاران محترم، وفق ضوابط ابلاغی، با فوریت تعیین‌تکلیف شوند.

در همین ارتباط، سپرده‌گذاران تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال مانده سپرده، تعیین‌تکلیف شده و سپرده‌گذاران با مانده بیش از مبلغ یک میلیارد ریال نیز توانستند؛ مبلغ یک میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت نمایند. به این ترتیب، تاکنون، بیش از ۹۹ درصد سپرده‌گذاران، به مطالبات خود دست یافتند.

در همین مدت، بانک آینده، درجهت حفظ منافع سپرده‌گذاران باقی‌مانده، دارائی‌های مختلف تعاونی مذکور را شناسائی کرده و حتی برای جلوگیری از توقیف و بازداشت این دارائی‌ها، اقدامات گسترده‌ای انجام داده و امر ارزیابی، تملیک و آماده نمودن برای فروش این دارائی‌ها در حال انجام نهائی است.

بدیهی است؛ به محض صدور مجوز مراجع محترم ذی صلاح و ابلاغ بانک محترم مرکزی ج. ا.ایران، مابقی مطالبات سپرده‌گذاران باقی‌مانده، وفق جزییات مجوز ابلاغی، پرداخت خواهد شد. به سپرده‌گذاران محترم، اطمینان میدهد؛ بانک آینده، حداکثر مساعی خود را در جهت استیفای حقوق آن‌ها، به‌عمل خواهد آورد.

لذا، در این فرآیند بسیار پیچیده و زمان‌بر، حداقل انتظار این است؛ تا باقی‌مانده سپرده‌گذاران محترم، بانک آینده را در اجرای این امر مهم، همراهی کرده و اجازه دهند تا اعتماد فی‌مابین که لازمه، تعامل با باقی‌مانده سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) است؛ تقویت شود. مجددا، از صبر و شکیبائی شما سپاسگزاری می‌نمائیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا