بانکبانک و بیمه

بانک آینده به ۲۰ هزار نفر وام ازدواج داد


هم‌زمان با ۲۷ اردیبهشت‌ماه و در سومین سال‌روز اتصال بانک آینده به سامانه ازدواج بانک مرکزی ج.ا.ایران، تعداد زوج‌های جوانی که از وام ازدواج این بانک، بهره‌مند شدند؛ از مرز ۲۰ (بیست) هزار نفر، عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، با گذشت سه سال از فعالیت بانک آینده در این حوزه، تعداد واجدان شرایط تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج که بانک آینده را بدین‌منظور انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون حضور در صف انتظار از مزایای این تسهیلات، در مجموع به ارزش تقریبی ۲ (دو) هزار میلیارد ریال، بهره‌مند شدند؛ به بیش از ۲۰ (بیست) ‌هزار نفر رسید.

شایان ذکر است؛ بر اساس سهمیه ابلاغی بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، پیش‌بینی می‌شود؛ تا پایان سال، بیش از  ۸ (هشت‌) هزار نفر از جوانان عزیز نیز مشمول دریافت وام ازدواج از بانک آینده شوند که بدین‌منظور، ۱۴۰ شعبه از مجموع ۱۹۷ شعبه بانک آینده در سراسر کشور، با کمال افتخار و با نهایت سرعت و سهولت، آماده ارائه خدمات به این عزیزان خواهند بود.
بانک آینده همواره می‌کوشد؛ در این مسیر خیر، پیشتاز بوده و مؤید این امر، پرداخت بیش از ۱۰۰۰ (یک‌هزار) مورد وام قرض‌الحسنه ازدواج، از آغاز سال ۱۳۹۷ به متقاضیان، (با وجود تعطیلات نوروزی)، بوده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا