بانکبانک و بیمه

هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست


در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه، دکتر کورش پرویزیان، مدیر عامل بانک پارسیان،در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به دست اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، در پیام مدیر عامل بانک پارسیان آمده است:

 
«هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست»
فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی، غیرقابل انکار و قابل تقدیراست.
 
فعالین این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم کرده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می کنند.
 
نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها است، بیانگر اهمیت روز افزون در نگاه تخصصی به شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.
 
براین اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی، پیش برد اهداف اقتصادی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا