صنعت، معدن، تجارتمعدن

مجتمع فلات مرکزی، کک سازی زرند و شرکت آلومینای ایران به ترتیب رتبه های اول تا سوم HSEE شناخته شدند

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو ، برترین واحدهای تابعه این سازمان در بخش بهداشت،‌ ایمنی،‌ محیط زیست و انرژی ( HSEE ) را معرفی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، امیر ولدخانی در نشست مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو که در سنگان برگزار شد به ارائه گزارش ممیزی عملکرد HSEE مدیران واحدهای تابعه پرداخت و واحدهای برتر را معرفی کرد.

ولدخانی ایجاد ساختارمدیریت HSEE باتوجه به الزامات این بخش، زیرساخت های مورد نیاز بهداشت، ایمنی و محیط زیست، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای، سیستم مدیریت محیط زیست، تدوین اهداف و برنامه های این بخش و تامین واختصاص بودجه را از مهمترین معیارهای دستورالعمل ارزیابی HSEEمدیران عنوان کرد.

مدیر بهداشت، ایمنی ، محیط زیست و انرژی ایمیدرو تصریح کرد: نتایج ممیزی عملکرد HSEمدیران واحدهای تابعه سازمان در سال ۹۵ نشان می دهدکه از مجموع ۲۹ واحدی که ممیزی شدند؛ مجتمع فلات مرکزی، کک سازی زرند و شرکت آلومینای ایران در این ارزیابی در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی افزود: اجرای ممیزی عملکرد HSE مدیران در سال ۹۵به منظور آشنایی مدیران تابعه در دستور کار قرار گرفت. همچنین در این زمینه برگزاری دوره آموزشی ممیزی و چک لیست ممیزی برای ۴۰ نفر از ممیزین منتخب واحدهای تابعه ایمیدرو انجام شد.

ولدخانی هدف از انجام این ممیزی را ارزیابی میزان استقرار HSE مدیران در واحدهای تابعه عنوان کرد.

مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو گفت: تاکید رییس هیات عامل ایمیدرو به منظور پیگیری جدی انجام ممیزی عملکرد HSEمنجر به استفاده از خدمات مشاوران بخش HSE انجام ۳ نوع ممیزی در طی سه سال گذشته شد.

به گفته ولدخانی تدوین برنامه زمان بندی اجرای پروژه ممیزی از تیر۹۶ تا اواخر شهریور ۹۶ به منظور ممیزی تمامی واحدهای سازمان صورت گرفت و در نهایت ۱۵ مهر ۹۶ ممیزی تمام واحدها به اتمام رسید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا