بانکبانک و بیمه

ارائه تسهیلات ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون ریالی با دی کارت اعتباری

تفاهم نامه همکاری بین بانک دی و گروه انتخاب منعقد شد

دی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی ویژه گروه اسنوا با انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی و گروه انتخاب رونمایی شد. تسهیلات در قالب مبالغ ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۱۵ درصد ارایه می شود.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی  وبه نقل از  اداره تبلیغات و روابط عمومی بانک دی؛ طی مراسمی با حضور محمد رضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، عباس دیانی، رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب و جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان بانک دی و گروه انتخاب از کارت اعتباری خرید کالای ایرانی بانک دی ویژه گروه اسنوا رونمایی شد.

بر اساس این گزارش؛ در ابتدای این مراسم، محمد رضا قربانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، رونمایی از دی کارت کالای اسنوا را در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان ایرانی نقطه ی عطفی برای توسعه همکاری ها بین بانک و تولیدکنندگان بانک دی دانست و گفت: با توجه به شعار سال جاری که حمایت از کالای ایرانی می باشد، هدف بانک دی نیز از مشارکت با گروه انتخاب تحقق واقعی و عملی شعار حمایت از کالای ایرانی و اقدام و عمل است.

وی افزود: بانک دی در نظر دارد تا از منابع خود به بهترین نحو ممکن در جهت کمک به واحدهای تولیدی استفاده نماید و رسالت ما در بانک ارزش آفرین دی این است که در زمینه ی تولید، اشتغال و بکارگیری جوانان با توجه به حمایت از کالای ایرانی بتوانیم با تولیدکنندگان ایرانی مشارکت دوجانبه داشته و انگیزه خرید کالای داخلی را در بین آحاد جامعه افزایش دهیم.

قربانی در ادامه خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات خرد در کنار تسهیلات کلان موجب بهره مندی طیف گسترده تر جامعه از تسهیلات می شود و با ساز و کاری که طراحی شده است در نهایت این تسهیلات به حساب تولیدکنندگان واریز و سرمایه در گردش آن ها را تامین می کند.

در ادامه مراسم؛ عباس دیانی رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب ضمن تقدیر و تشکر از حمایت بانک دی از تولید داخلی گفت: دی کارت خرید کالای ایرانی اسنوا یک ارتباط سه جانبه بین مصرف کنند، تولید کننده و بانک است که ضمن تامین منافع خریداران کالا موجب حمایت از تولیدکننده داخلی می شود.

وی ضمن اشاره به کیفیت کالاهای تولیدی شرکت اسنوا ، استانداردهای تولید لوازم خانگی در این شرکت را در سطح شرکت های خارجی صاحب نام در این صنعت دانست و گفت: این شرکت همواره کوشیده است با ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی  خود میزان تقاضای مصرف کنندگان را افزایش دهد و ارائه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی اقدامی موثر در راستای  افزایش قدرت خرید مردم به شمار می آید.

دیانی در ادامه با تاکید بر کیفیت محصولات شرکت اسنوا و با اشاره به عمر مفید مصرفی محصولات در درازمدت گفت: این شرکت از مدرن ترین و مجهزترین آزمایشگاه های روز دنیا برخوردار است که در بسیاری از موارد تکنولوژی های این شرکت در سطح کشورهای پیشرفته جهان می باشد.

رئیس هیئت مدیره گروه انتخاب گفت: دی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی ویژه محصولات اسنوا را عامل ایجاد رشد رقابتی بین محصولات ایرانی و خارجی در بازار فروش دانست و گفت: امید است که بتوانیم با ارائه محصولات با کیفیت به آحاد جامعه  بویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران شاهد روابط بلند مدت و متقابل با بانک دی و مشتریان در سال های آتی باشیم.

در ادامه مراسم شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات بانک دی نیز  از ایجاد دی کارت اسنوا با هدف حمایت از کالای ایرانی ابراز خرسندی کرد و گفت: دی کارت خرید کالای ایرانی اسنوا با  هدف حمایت از کالای ایرانی و تحریک تقاضای محصولات داخلی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی طراحی شده است و هر مشتری حقیقی ایرانی با مراجعه به فروشگاه، نمایندگی و سایت گروه انتخاب می تواند کالای مورد نظر خود را انتخاب نماید و با مراجعه به شعبه بانک دی، دی کارت اسنوا را دریافت کند.

وی افزود: تسهیلات دی کارت اسنوا در قالب مبالغ ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون ریالی است و نرخ تسهیلات برای مشتریان ۱۵ درصد  در نظر گرفته شده است.

  داورپناه در پایان با اعلام این که تا کنون ۲۶۰ دستگاه پوز در نمایندگی و فروشگاه های اسنوا نصب شده است، گفت: مشتریان با در دست داشتن دی کارت اعتباری اسنوا می توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

گفتنی است بانک دی در راستای حمایت از تولیدکنندگان ، رونق کسب و کار در بازار و ارائه خدمت به آحاد مردم در نظر دارد دی کارت خرید کالای ایرانی را در قالب همکاری با شرکت های تولید کننده داخلی توسعه بخشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا