اقتصاد کلان

واریز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان سود به حساب مشمولین سهام عدالت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در حال حاضر سود سهام آن دسته از مشمولانی که کد شبای حساب بانکی خود را از اوایل بهمن ماه سال ۹۶ به بعد تا ۱۰ اردیبهشت ماه امسال ارسال کرده و پس از راستی آزمایی در سامانه سهام عدالت تجمیع شده‌اند به تدریج در حال واریز است.
تا نوزدهم اردیبهشت ماه حدود ۳ هزار میلیارد تومان سود سهام میان بیش از ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولانی که کد شبای خود را تا قبل از اوایل بهمن ماه پارسال به سامانه سهام عدالت ارسال کرده بودند توزیع شده است.
به علاوه این دسته از مشمولان شامل جمعیتی حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را شامل می‌شوند که سودی در حدود ۲۸۲ میلیارد تومان میان آن‌ها تقسیم خواهد شد.
همچنین در صورت درج کد شبای حساب بانکی هر یک از مشمولان در سامانه سهام عدالت حدود ۳ ماه زمان برای واریز سود به خود اختصاص می‌دهد و تا این لحظه آن دسته از مشمولانی که دارنده معادل یک میلیون تومان از سهام عدالت می‌شدند مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و مشمولان معادل کمتر از یک میلیون تومان نیز به نسبت اقساط واریزی از سود سهام عدالت برخوردار شده‌اند.
گفتنی است، سود سهام مشمولانی که کد شبای آن‌ها بعد از اوایل بهمن ماه پارسال تا ۱۰ اردیبهشت ماه به سمانه سهام عدالت ارسال و هم اکنون تأیید و تجمیع شده از مجموع ۳۴ بانک حدود ۲۵ بانک توزیع و ۹ بانک دیگر نیز به تدریج واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع

میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا