اقتصاد کلان

آگهی مزایده سراسری املاک و مستغلات شماره ۱۰۷۸ سازمان اموال تملیکی

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، آگهی مزایده سراسری املاک و مستغلات شماره ۱۰۷۸ را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد تعدادی از املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری شماره ۱۰۷۸ با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) و به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

زمان انتشار در سایت : ساعت ۸ روز دو شنبه مورخ ۹۷/۲/۱۷

همچنین بخوانید

 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت : ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۲/۲۵

زمان رمزگشایی پیشنهادات : ساعت ۱۴  روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۲/۲۶

ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:

۱-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه ی مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی پیشنهادات دربستر سامانه ی مذکور انجام می پذیرد.

۲-متقاضیان شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با شماره های دفترثبت نام ۸۵۱۹۳۷۳۶  و مرکز راهبری و پشتیبانی به شماره ی  ۴۱۹۳۴ تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی به نشانsetadiran.irWWW.TAMLIKI.IR eauc. مراجعه نمایند.

۳- خریداران محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سازمان به نشانی WWW.TAMLIKI.IR مراجعه و برای بازدید از املاک مطرح در مزایده استان تهران با شماره تلفن ۴۴۹۰۷۶۰۲ و ۴۴۹۰۳۳۷۲ هماهنگی لازم بعمل آورند.

۴-شرکت کارمندان دولت در مزایده منع قانونی دارد.

۵-پیشنهاد می گردد متقاضیان محترم جهت اخذ اطلاعات و آگاهی از شرایط و نحوه­ی انعقاد قرارداد به نمایند گی های سازمان مراجعه و از املاک مطرح در مزایده بازدید بعمل آورند.

۶-املاکی که دارای شریک مشاعی بوده و همچنین املاکی که فاقد سند مالکیت ثبتی می­باشند از طریق تنظیم صلح نامه واگذار می­گردد.

۷-همزمان با انعقاد قرارداد با برنده مزایده، در املاکی که فاقد مفاصاحساب شهرداری و اداره امور مالیاتی باشد به برنده وکالت داده می­شود تا ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ عقد، ضمن مراجعه به مبادی ذیربط اقدامات لازم جهت اخذ مفاصا حساب­ها و استعلامات مربوطه به عمل آورد. در صورت عدم اقدام در موعد مقرر سازمان مسئولیتی در قبال پرداخت بدهی­ها و خسارات احتمالی نخواهد داشت . هرگاه که مبلغ لازم جهت تسویه مفاصاحساب ماخوذه بیش از مبلغ قرارداد فیمابین باشد سازمان حق فسخ قرارداد را برای خود محفوظ می­دارد.

۸-شرکت کارمندان دولت در مزایده منع قانونی دارد.

 

منبع

روابط عمومی سازمان اموال‌تملیکی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا