بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

پشتیبان گیری ابری و کسب امتیاز با معرفی به دوستان، در جدیدترین نسخه پارمیس همراه منتشر شد

در جدیدترین نسخه اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه که به تازگی منتشر شده است، امکانات جدیدی از جمله پشتیبان گیری ابری و کسب امتیاز با معرفی برنامه به سایرین اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی پارمیس، پارمیس همراه، اپلیکیشن حسابداری شخصی و خانوادگی روی تلفن‌های همراه و دستگاه‌های هوشمند اندرویدی و iOS است که تاکنون با نسخه‌های مختلفی که منتشر کرده، امکانات کاربردی زیادی را درون برنامه گنجانده است، که انجام امور حسابداری شخصی و خانوادگی را به سادگی برای تمامی افراد امکان پذیر می‌کند.

برخی از امکاناتی که تاکنون در پارمیس همراه وجود داشته است از جمله ثبت هزینه و درآمدها، ثبت وام، ثبت چک‌های بانکی، مدیریت حساب‌ها و پیامک‌های بانکی، بودجه بندی هزینه و درآمدها، ثبت فعالیت‌ها، انواع گزارش گیری‌ها و … است.

پارمیس با در نظر گرفتن درخواست‌های مکرر کاربران و با توجه به اینکه کاربران پارمیس همراه تاکنون چندین مورد از بین رفتن اطلاعات بر اثر ربوده شدن تلفن همراه، حذف شدن بکاپ ها، پاک شدن حافظه و … را به تیم پشتیبانی پارمیس همراه گزارش کرده‌اند، لذا در نسخه جدید امکان پشتیبان گیری آنلاین روی سامانه ابری پارمیس منتشر شده است.

قابل ذکر است که پارمیس همراه تاکنون امکان پشتیبان گیری خودکار با هر بار خروج از برنامه و همچنین پشتیبان گیری به صورت دستی و ارسال به حافظه‌های دیگر را داشت. اما پشتیبان گیری آنلاین تفاوت بسیار مهمی با دیگر روش‌های پشتیبان گیری دارد.

با فعال کردن این امکان در برنامه دیگر نیازی نیست که نگران از دست رفتن اطلاعات باشید. چرا که برنامه به صورت خودکار از اطلاعات مالی شما پشتیبان تهیه می‌کند و این اطلاعات را روی سرورهای امن کلودی پارمیس نگهداری می‌کند تا هر زمان که نیاز به دسترسی به این داده‌ها بود، فایل‌های پشتیبان در اختیار کاربران قرار بگیرد و بتوانند مجدداً آنها را بازیابی کنند.

علاوه بر بکاپ گیری آنلاین، در نسخه جدید برنامه، شاهد اضافه شدن بخشی با نام «کسب امتیاز» نیز هستیم. با این تغییر، کاربران جدید پارمیس همراه از این پس برای استفاده از تمامی بخش‌های برنامه نیازمند کسب امتیاز هستند. در نتیجه استفاده از برنامه همچنان رایگان است اما محدودیت‌هایی در برخی قسمت‌ها اعمال می‌شود که با داشتن امتیاز کافی می‌توانید از این امکانات نیز بهره مند شوید. استفاده از پشتیبان گیری آنلاین نیز یکی از همین قابلیت‌هایی است که برای استفاده از آن نیازمند کسب امتیاز هستید.

ممکن است بسیاری از کاربرانی که هم اکنون از پارمیس همراه استفاده می‌کنند این سؤال برایشان پیش بیاید که آیا استفاده از برنامه همچنان رایگان خواهد بود یا خیر؟

کاربران قدیمی پارمیس همراه که قبل از انتشار نسخه جدید، برنامه را نصب و ثبت نام خود را تکمیل کرده بودند، می‌توانند از تمام امکاناتی که تاکنون در پارمیس همراه منتشر شده است به صورت رایگان استفاده کند و تنها در صورتی نیازمند کسب امتیاز هستند که در برنامه امکانات جدیدی اضافه شود، لذا در این حالت برای استفاده از این امکانات جدید باید امتیاز لازم برای فعال سازی آنها را کسب کنند. در واقع امکانات پایه به صورت نامحدود برای کاربران سابق فعال خواهد بود و امکانات جدید نیازمند کسب امتیاز هستند. اما با پیوستن اعضای جدید به جمع کاربران پارمیس همراه، بخش‌هایی از برنامه فعال خواهد بود و برای استفاده از سایر بخش‌ها نیازمند کسب امتیاز خواهند بود.

برای کسب امتیاز شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید از جمله ثبت نام با معرف، ثبت نام بدون معرف، معرفی نرم افزار به دیگران و … پس از کسب امتیاز کافی، این امتیازها برای فعال کردن بخش‌های مختلف برنامه مانند پشتیبان گیری آنلاین و سایر امکانات جدیدتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا