بانکبانک و بیمه

بانک ایران زمین تا سال ۱۴۰۰ بانکی تمام دیجیتال می شود


با حضور مدیرعامل،نائب رئیس هیات مدیره و معاون عملیات بانکی همایش سراسری مدیران و روسای شعب استان های خراسان رضوی و شمالی در محل هتل پردیسان این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، علی اکبرریحانی مدیر استانی بانک ایران زمین در آغاز این مراسم خلاصه ای ازعملکردشعب درسال ۹۶ ارائه و به تشریح نقاط قوت وضعف این مدیریت پرداخت.

ریحانی با اشاره به این که حضور مدیران در بین کارکنان موجب قوت قلب کارکنان است اذعان داشت: استان خراسان از لحاظ ظرفیت مالی جزو چند استان برترکشور بوده که این باعث شده عرصه رقابت خصوصاً در بین بانک های این استان شدت یابد.
وی گفت:بانک ها دراستان خراسان سعی در این دارند تا با ارائه خدمات نوین بانکی در حفظ مشتریان کنونی وجذب مشتریان جدید از هم پیشی گیرند.
عبدالمجیدپورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین نیز در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات مسئولین وپرسنل استان های خراسان رضوی وشمالی و با اشاره به این که وجود بارگاه مقدس حضرت رضا (ع) موجب برکت و رونق این استان است گفت: بانک ها به عنوان بزرگ ترین بخش تأمین کننده مالی کشور برای این که بتوانند وظیفه خود را در برابرتولیدکنندگان و دیگر بخش های اقتصادی ایفا کنند نیاز به حمایت از جانب بانک مرکزی وسیاست گذاری های با ثبات دارند.
پورسعید بابیان این نکته که در عصر حاضر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی آسان و مطلوب به مشتریان لازمه حیات بانک است، افزود: با توجه به افق پیشروی بانک که سال ۱۴۰۰ بانک ایران زمین تبدیل به بانک تمام دیجیتال خواهد شد، درهمین راستا تلاش کردیم تا با تقویت بستر بانکداری مدرن، مشتریان را با تجربه ای جدیدآشناکنیم که اجرای نسخه جدید همراه بانک وسوپرمارکت مالی جهت مشتریان در این جهت بوده است.
وی اشاعه فرهنگ استفاده ازبانکداری الکترونیکی در بین مشتریان را ازاصلی ترین وظایف پرسنل بانک دانست.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا