بانکبانک و بیمه

دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با کشاورزان شهرستان برخوار

مدیرعامل بانک کشاورزی به اتفاق نماینده مردم شهرستان شاهین شهر ، میمه و برخوار با کشاورزان این منطقه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان،روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر یک روزه خود به استان اصفهان به اتفاق حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر ، میمه و برخوار با کشاورزان این منطقه دیدار کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با کشاورزان ، نخبگان و فعالان بخش کشاورزی در شهر دستگرد برخوار اظهار داشت: در سال ۹۶ بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع جدید وارد بانک کشاورزی شده و برای توسعه بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت کرده ایم؛ هر چند اعتقاد داریم بخش کشاورزی بیش از این میزان به کمک نیاز دارد لیکن در این زمینه توفیق نسبی داشته و تا حدود زیادی از عهده تکالیف خود برآمده ایم.

وی  همچنین با اشاره به عملکرد بانک در توسعه ماشین آلات کشاورزی تصریح کرد: در ۲ سال اخیر محدودیت برای خرید ماشین آلات کشاورزی از قبیل تراکتور ، کمباین و ….را  برداشته ایم و کشاورزان با مراجعه به شعب بانک می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

خدارحمی کشاورزان منطقه برخوار را به استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی توصیه کرد و گفت با توجه به شرایط مساعد منطقه برخوار می توانید در اجرای طرح های گلخانه ای و یاگیاهان دارویی از این امکان به وجود آمده که نرخ سود تسهیلات آن نیز ۶ درصد است نهایت استفاده را ببرید.

مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن ابراز همدردی  و تاثر از مشکلات کشاورزان گفت: همه ما کم و بیش سرنشین یک کشتی هستیم و نمی توانیم به مشکلات شما بی توجه باشیم. وی افزود:  وقتی کشاورزان درآمد نداشته باشند مسلما در بازپرداخت تسهیلات خود دچار مشکل شده و این مشکل به بانک در وصول منتقل خواهد شد.

خدارحمی در پایان، ضمن سفارش به کشاورزان برای بازپرداخت به موقع تسهیلات ، مساعدت و همراهی در تمدید و تقسیط بدهی کشاورزان را به هر نحو ممکن از برنامه های بانک دانست و گفت : امیدوارم با کمک دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم امکاناتی را فراهم کنیم که مانند ۲ سال قبل امسال نیز کشاورزان ازبخشودگی سود تسهیلات بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید دراین جلسه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار از عملکرد بانک کشاورزی و مدیر شعب بانک در استان اصفهان  قدردانی کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا