بانکبانک و بیمه

فعالیت مستقل بانک مهر اقتصاد در بازار پول


همایش سراسری معاونین و روسای ادارات امور شعب استان های بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل واعضای هیات مدیره بانک برگزار شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران و با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است باید تلاش کنیم تا با حمایت از شرکت های تولیدی و واحدهای صنعتی به سهم خود گام های موثری در تحقق این مهم برداریم.

ایمانی با اشاره به برنامه های بانک برای حمایت از کالای ایرانی ابراز داشت: در سال های اخیر همواره منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد را نصب العین خود قرار داده ایم و تلاش نموده ایم با حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار حرکت کنیم.
وی افزود: با یاری خداوند متعال در سال های اخیر توانستیم با ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی ۱۸۰  هزار شغل در سطح کشور ایجاد کنیم که با توجه به اهمیت موضوع این سیاست کماکان در دستور کار بانک قرار دارد.
ایمانی با اشاره به اهمیت حمایت از تولید داخلی، تصریح کرد: بنا داریم با معرفی مشتریان به تولید کنندگان کالاهای داخلی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تولید کنندگان یه سهم خود در رشد و رونق تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی سهیم باشیم.
ایمانی با تشریح اجمالی وضعیت شبکه بانکی کشور در سال ۹۶، خاطر نشان کرد: در سالی که گذشت همکاران بانک با تمام وجود به میدان آمدند و با تلاش های مجاهدانه و روحیه خستگی ناپذیرِ نشات گرفته از فرهنگ ارزشی حاکم بر بانک، توانستیم با سربلندی از شرایط دشواری که در سال گذشته بر شبکه بانکی حاکم بود عبور کنیم و با عملکرد مطلوب به حیات عزتمندانه خود در شبکه بانکی ادامه دهد.
ایمانی ادامه داد: علی رغم شرایطی که در سال گذشته در بازار پولی و مالی کشور وجود داشت با یاری خداوند متعال و همدلی و همیاری تمامی همکاران عزیز در ۶ ماهه دوم سال ۹۶ توانستیم هدف های از پیش تعیین شده در حوزه های جذب منابع، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات و  فروش املاک را محقق نماییم.
وی با اشاره به موضوع ساماندهی شبکه بانکی کشور، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های بانک مهر اقتصاد فعالیت مستقل در شبکه بانکی کشور  با حفظ تمامی منافع ذینفعان اعم از سهامداران، سپرده گذاران و همکاران در راستای اقتصاد مقاومتی است.
گفتنی است این همایش با هدف بررسی عملکرد بانک و وضعیت شعب استان ها در سال ۱۳۹۶، تشریح سیاست های کلی و تبیین برنامه و بودجه در سال ۱۳۹۷ ، تبیین سیاست های اعتباری در راستای حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی، افزایش سهم بانک از بازار پولی و مالی کشور و توجه به مسئولیت های اجتماعی بانک در رویان مازندران برگزار شد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا