خودروصنعت، معدن، تجارت

حضور مک لارن با نسخه ای خاص در چین +عکس

مدت زمان زیادی از معرفی دو نسخه خاص و محدود مک لارن نگذشته است اما حالا مک لارن در چین نسخه ای خاص از مک لارن ۵۷۰GT را با نام کابین معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اسب بخار، این نسخه که تنها ۵ دستگاه از آن تولید خواهد شد در مرکز توسعه طراحی مک لارن یعنی MSO طراحی شده و برای سفارشی سازی آن مک لارن یک طراح چینی با نام کابین را بکار گرفته تا این خودرو مطابق با فرهنگ و سلیقه چینیان طراحی شود.

هر ۵ دستگاه مک لارن رنگ مشکی خواهند داشت و در کنار آن ها روی در ها شکل یک اژدهای طلایی به چشم می خورد.گفتنیست شکل اژدها در بدنه تمام ماشین ها بصورت دستی طراحی و رنگ آمیزی شده است.رینگ و کلیپر های ترمز هم به رنگ طلایی هستند و با طراحی کلی ماشین ترکیب فوق العاده را تشکیل داده اند.

مک لارن

مک لارن

در داخل اتاق ماشین باز هم تلفیق رنگ های طلایی و مشکی را می بینیم و باز هم اژدهایی طلایی در وسط ماشین در پایین صفحه نمایش و دکمه ها دیده می شود که به زیبایی با نخ طلایی دوخته شده است و حالت برجسته دارد.اژدهایی که مشابه آن در قسمت عقب اتاق هم دیده می شود.این علائم در طراحی را آقای کابین انجام داده است که سعی بر آن نموده تا جلوه ای از فرهنگ و تاریخ چین باستان را در طراحی ماشین پیاده کند.گلدوزی اژدها در داخل ماشین توسط موسسه ای هنری با چهل سال سابقه در گلدوزی عناصر تاریخی چین صورت گرفته است.

مک لارن

مک لارن

مک لارن

این اولین همکاری مک لارن با طراح چینی است و این ماشین در حال حاضر در نمایشگاه پکن رونمایی شده است،جایی که در غرفه مک لارن مدل سنا برای اولین بار در چین خودنمایی می کند.

مک لارن

مک لارن

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا