بانکبانک و بیمه

مراسم بدرقه تیم ملی تنیس روی میز برگزار شد

مراسم بدرقه تیم ملی تنیس روی میز ایران با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی برگزار شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، تیم ملی تنیس روی میز ایران طی مراسمی که با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز،اعضای هیأت رئیسه فدراسیون و بازیکنان پیشکسوت تنیس روی میز برگزار شد، عازم مسابقات جهانی سوئد شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم محمدرضا قربانی طی سخنانی با آرزوی توفیق برای ورزشکاران کشور گفت: مردم ایران همواره نگاه ویژه ای به قهرمانان ورزشی داشته اند و افتخارآفرینی ورزشکاران در عرصه‌های جهانی باعث سربلندی کشور و برانگیختن احساس غرور ملی درجامعه خواهد شد.

قربانی با اشاره به پیشینه بانک دی در حمایت از تیم‌های ورزشی افزود: بانک دی از بدو تأسیس همواره در کنار رسالت اقتصادی خود توجه ویژه‌ای به ورزش و فرهنگ داشته است و از این طریق مسئولیت خود را در قبال جامعه ایفا کرده است.

وی با اشاره به حمایت بانک از تیم ملی والیبال و صعود تاریخی این تیم به المپیک گفت:  بانک دی که سابقه حمایت مالی از ورزش‌های اسکی، والیبال و تنیس روی میز را داشته مفتخر است که با حمایت مالی خود زمینه ساز نخستین صعود تاریخی تیم ملی والیبال ایران به المپیک شده است.

قربانی در پایان افزود: سربلندی و موفقیت تیم تنیس روی میز در مسابقات جهانی آرزوی قلبی همه مردم ایران است و افتخار بانک دی این است که با حمایت خود توانسته سهم کوچکی در این موفقیت ها ایفا نماید.

مهرداد علی‌قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز ضمن ابراز خرسندی از حمایت بانک دی از تیم ملی تنیس روی میز گفت: دیدگاه مثبت مدیران بانک دی به ورزش و احساس مسئولیت اجتماعی آن ها در قبال ورزش و جوانان کشور نشان دهنده دیدگاه متعالی و اخلاقی آنها به جامعه است.

قارداشی در ادامه افزود: با حمایت بانک دی،تیم ملی جوانان تنیس روی میز توانست برای نخستین بار سهمیه  مسابقات المپیک جوانان ۲۰۱۸ را کسب نماید. گفتنی است تیم ملی تنیس روی میز کشورمان پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه برای شرکت در رقابت‌های تیمی جهانی به میزبانی سوئد عازم این کشور می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا