بانکبانک و بیمه

کانال های پُرمخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند

پس از قرار گرفتن نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد حمایت شورای عالی فضای مجازی در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی روند اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در این پیام رسان داخلی شدت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران متعاقب اقبال کاربران به بله  دو کانال  محبوب و پر مخاطب گیزمیز و دیرین دیرین هم به «بله»   پیوستند. این در حالی است که پیش از این نیز حدود ۴۰ خبرگزاری و سایت خبری به عضویت «بله» درآمده بودند و مخاطبان آنها می توانند ضمن بهره مندی از قابلیت ها و فضای این پیام رسان، با مراجعه به کانال خبرگزاری ها و سایت های خبری عضو، روزانه در جریان آخرین اخبار مهم کشور نیز قرار گیرند.

در حال حاضر ۵۹ هزار کانال فعال در «بله»   حضور دارند که بخش قابل ملاحظه ای از این کانال ها بیشتر از ۵۰ هزار عضو دارند. افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین و گیز میز در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد.  

پیام رسان بومی و ملی «بله» که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته است، علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و … را نیز داراست.

این پیام رسان با توجه به ویژگی هایی مثل داشتن امکانات مالی، امنیت بالا و امکانات ویژه سخت افزاری توانسته است بیش از یک میلیون نفر را به خود جذب کند و با استقبال خوب مردم مواجه شود.  

«بله» تنها پیام رسانی داخلی با امکانات منحصر به فرد مالی است، اما در کنار این مورد، سرعت پردازش و عملکرد و سادگی فضای پیام رسان از دیگر عواملی است که باعث توجه مردم به آن شده است. بنابراین علاقه مندان به فعالیت در فضای مجازی به ویژه در حوزه کسب و کار مجازی، می توانند از «بله» به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا