بانکبانک و بیمه

بانک ها در کشور خود محورند

نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بانک ها امروز در کشور خودمحور هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: این خود محوری در بانک های خصوصی بیشتر از بانک های دولتی نمود دارد.

وی همچنین اظهارداشت: بانک ها امروز نه تنها قوانین و مقررات بلکه به حداقل وظایف خود نیز عمل نمی کنند.

نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم بانکی امروز بجای حمایت از سرمایه گذاران، تولید کنندگان و تجار خود بی واسطه در این حوزه ها مدعی و ذی نفع است بنابراین هیچ وقت نباید انتظار داشت یک تولید کننده، تولیدکننده رقیب را مورد حمایت قرار دهد.

وی در ادامه افزود: بدبختانه تا زمانی که بانک ها دست از بنگاهداری برندارد آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود.

یوسفیان ملا یادآورشد: بانک ها امروز در مسیر تولید قرار ندارند در حالیکه نقش این سیستم در اجرای همه طرح‌ها بسیار پررنگ و به بیان بهتریکی از پایه‌های رشد اقتصادی در کشوربه شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه «روی خط اقتصاد» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و حسن سعید کلاهی» با هدف تحلیل و بررسی مهم‌ترین خبرهای اقتصادی ایران و جهان به منظور اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا