بانکبانک و بیمه

قدردانی روسای صنعت،معدن و تجارت بوشهر و ایلام از بانک صنعت و معدن

سید حسین حسینی محمدی و یارالله نصیری روسای سازمانهای صنعت، معدن وتجارت بوشهر و ایلام با ارسال نامه هایی خطاب به علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره ومدیرعامل بانک صنعت ومعدن ازخدمات این بانک قدردانی کردند.

همچنین بخوانید
به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، سید حسین حسینی محمدی در بخشی از نامه ارسالی خود آورده است: همانگونه که مستحضرید بانک صنعت و معدن در سال ۱۳۹۶ در اجرای طرح رونق تولید علیرغم منابع محدود با پرداخت بیش از ۳۷ درصد از تسهیلات ، دارای رتبه اول در شبکه بانکی استان بوده است.
لذا بدینوسیله از خدمات ارزشمند و اهتمام شایسته جنابعالی و همکاران خدوم بانک صنعت و معدن بوشهر که در راستای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید مبنی بر رونق تولید بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط زمینه ساز تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ایجاد تحرک و افزایش تولید و اشتغال استان می باشد ارج نهاده و مراتب تقدیر و سپاس خود را ابراز می نمایم.
یارالله نصیری نیز در بخشی از نامه خود بیان داشت : به پشتوانه ارزش های اخلاقی و ایمانی ، تلاش ها و خدمات بی شائبه جنابعالی در راستای حمایت مالی از صنعتگران و اختصاص تسهیلات مورد نیاز طرح های مورد نیاز طرح های صنعتی متوسط و کوچک استان ایلام فضیلت ها و برکات ارزشمندی را به ثمر نشانده که شایسته سپاسگزاری است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا