صنعتصنعت، معدن، تجارت

ضرورت فرهنگ سازی و حمایت از تولید و کالای ایران

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس ( ع) و گرامیداشت روز جانباز در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، از همکاران جانباز و ایثارگر با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، در این جلسه دکتر ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: زمانی که تفکر بسیجی بر کشور حاکم شد همه مردم به دفاع از کیان کشور برخاستند و این همان تفکر نابی است که تحت عنوان “نوآوری اجتماعی در کلام حضرت امام (ره)” درباره آن پایان نامه دانشگاهی نیز نوشته شده و در آن بسیج و تفکر بسیجی بعنوان یک نوآوری اجتماعی مطرح شده است.

وی افزود: این تفکر نوآور باعث شد که کشور از ورطه نابودی نجات یابد و خوشبختانه در کشور حاکم شد و ما نیز باید در پاسداشت و ارتقاء آن بویژه در محیط های علمی و دانشگاهی کمک کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد: سعی ما باید بر این باشد که با حرکت جهادی و همت مضاعف، کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری هر سال، شعار سال را تدبیر و اعلام می فرمایند، نظیر بحث اقتصاد مقاومتی که دارای مولفه های بسیاری است و مخاطب آن بخش صنعت است.

وی مخاطب اصلی بندهای سیاست کلی اقتصاد مقاومتی را دستگاه های صنعتی، دستگاه های علمی و اجرایی از جمله سازمان مدیریت صنعتی دانست و افزود: اگر تفکر بسیجی و جانبازی بر این دستگاه ها حاکم نباشد، هیچکدام از بند های سیاست کلی اقتصاد مقاومتی از جمله کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان ، افزایش بهره وری، تولید داخلی و نیز شعار سال ۹۷ تحت عنوان “حمایت از کالای ایرانی” به نتیجه قطعی نخواهد رسید در حالیکه ایثارگری ها و تفکر بسیجی باعث تسریع در تحقق آرمان ها و تدابیر اتخاذ شده ، می شود.

دکتر کیانی بختیاری یادآور شد: در یکی از راهبردهای ده گانه سازمان مدیریت صنعتی، بحث فرهنگ سازی و تحقق شعارهای سال را به عنوان یکی از وظایف سازمان اعلام کرده ایم و آن را انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال ٩٧ فرهنگ سازی و حمایت های لازم را با تمام توان انجام خواهیم داد.

وی در پایان اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی به پشتوانه تفکر بسیجی از حرکت های خوبی که مغفول مانده است، حمایت کرده و آنها را پیش خواهد برد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا