انرژی

نوسانات نرخ دلار سیستانی‌ها را به جایگاه‌های عرضه سوخت کشاند/ تشکیل صف‌های طولانی در پمپ‌بنزین‌ها

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: میزان مصرف بنزین روز گذشته به یک میلیون و ۳۶۴ هزار لیتر رسید که نسبت به یکم اردیبهشت سال گذشته ۳۲ درصد رشد داشته است، همچنین مصرف نفت‌گاز در روز گذشته ۵۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته و به یک میلیون و ۱۰۲ هزار لیتر رسیده بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فاطمه کاهی، درباره صف طولانی در جایگاه‌های عرضه سوخت در برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این صف‌ها به دلیل نوسانات نرخ دلار و نگرانی مردم بابت ارز بوده و ارتباطی به کمبود سوخت ندارد.

وی با اعلام اینکه سوخت به میزان کافی در تمامی جایگاه‌های منطقه موجود است، یادآور شد: ایجاد صف‌های طولانی به دلیل افزایش تقاضا بوده است و در کلیه جایگاه‌های استان سوخت به میزان کافی موجود است.

همچنین بخوانید

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: روز گذشته در چابهار، ایرانشهر و نیکشهر که شاهد ازدحام بیشتری در جایگاه‌های عرضه سوخت بوده ایم، میزان مصرف بنزین به یک میلیون و ۳۶۴ هزار لیتر رسید که نسبت به یکم اردیبهشت سال گذشته ۳۲ درصد رشد داشته است، همچنین مصرف نفت‌گاز در روز گذشته ۵۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته و به یک میلیون و ۱۰۲ هزار لیتر رسیده بود.

منبع
ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا