خودروصنعت، معدن، تجارت

ارتقاء کیفی خدمات باید برای تمام مشتریان ملموس باشد

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در نشستی، ضمن جمع‌بندی خدمات ارائه شده به مشتریان در فروردین ماه سال جاری، برنامه‌های سال ۹۷ را رسما به معاونین و مدیران ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو  تاکید کرد: ارتقاء سطح عیب‌یابی و کاهش ضریب خطا در شبکه خدمات پس از فروش یکی از راه‌های افزایش کیفیت خدمات است که به عنوان مهم‌ترین فعالیت سال جدید در برنامه گنجانده شده است و پیش‌بینی می‌شود، با این اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمایندگی کاهش یافته و با جلوگیری از بازگشت مجدد خودرو به تعمیرگاه، رضایت مشتریان در تمام لایه‌‌ها به شکل ملموسی افزایش یابد.

وی در این جلسه ضمن تبیین مجموع فعالیت‌ها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزیابی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، طی چند سال اخیر، مؤید رشد روزافزون مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو بوده و اصلی‌ترین هدف شرکت ایساکو در سال جاری، حرکت فزاینده و ملموس‌تر در همین راستا است.

حسینی همچنین، در خصوص علل افزایش امتیاز رضایت مشتریان گفت: توسعه و اجرای خدمات نوین، برگزاری۳۶۰هزار نفر ساعت دوره‌ آموزشی در مدیریت آموزش فنی و محل نمایندگی‌ها (OJT) در زمینه‌های فنی و تعامل با مشتری، تامین مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور، نظارت‌های دوره‌ای و پایش مستمر نحوه ارائه خدمات نمایندگی‌ها در یازده منطقه کشور، تخصیص تجهیزات به روز به نمایندگی‌ها، پایش و کنترل مراجعات تکراری خودروها به شبکه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهایی عیوب آن‌ها، از دلایل رشد شرکت در سال گذشته بوده و ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های اعلام شده در سال ۹۷ این روند به صورت چشمگیر و متفاوتی ادامه یابد.

او در خصوص افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات در شبکه سراسری این شرکت افزود: در سال جاری برنامه‌‌ از پیش تعیین شده‌ای برای افزایش تعداد نمایندگی‌ها نداریم و بیشترین تمرکز را بر افزایش کیفیت خدمات در تعمیرگاه‌های موجود خواهیم داشت.

 

منبع
پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا