صنعت، معدن، تجارتمعدن

ارزیابی و شناسایی پیمانکار برای نصب و راه اندازی آسانسور

ایمیدرو برای مناقصه «جمع آوری آسانسورهای فعلی و طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سه دستگاه آسانسور مسافر بر جدید» تجدید فراخوان داد.

” form=”content_form” onfocus=”try{keydownForm(document.getElementById(‘content_form’));}catch(ex){}” >

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ایمیدرو در نظر دارد برای مناقصه «جمع آوری آسانسورهای فعلی و طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی سه دستگاه آسانسور مسافر بر جدید و اخذ گواهی استاندارد» از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

همچنین بخوانید

مشخصات آسانسورهای مورد نظر شامل دو دستگاه با ظرفیت ۶۰۰ کیلوگرم، ۸ نفره با ۱۷ توقف با سیستم درب های اتوماتیک و یک دستگاه با ظرفیت ۳۷۵ کیلو گرم، ۵ نفره با ۱۵ توقف با سیستم درب اتوماتیک در ساختمان مرکزی سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران است.

از همه اشخاص حقوقی و تولیدکنندگان واجد شرایط دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران دعوت به عمل می آید برای دریافت اسناد ارزیابی کیفی به آدرس مندرج در بند ۷ مراجعه کنند.

شایان ذکر است شاخص های ارزیابی کیفی شرکت و مدارک مورد نیاز برای تکمیل و ارسال، در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ۲۰۰۹۷۳۰۰۷۰۰۰۰۰۲ برای اطلاع و بهره برداری لازم قرار داده شده است. بدیهی است به اسناد تحویل شده بعد از مهلت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پس از بررسی اسناد و مدارک واصله و اطلاعات مندرج در اسناد ارزیابی کیفی در چارچوب ضوابط و مقررات نسبت به ارزیابی کیفی شرکت کنندگان اقدام و متعاقبا از شرکت های واجد شرایط برای دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آورد.

نشانی کارفرما تهران، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش کوچه شریف، پلاک ۳۹، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، کدپستی: ۱۴۵۱۳- ۱۵۸۱۶، تلفن ۸۸۸۴۲۸۵۷ ، نمابر ۸۸۳۰۷۷۵۵ Email: support@imidro.gov.ir است.

شرایط متقاضی و مدت اجرا

شرایط متقاضی مشتمل بر پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، داشتن کارگاه تولیدی با تایید انجمن تولید کنندگان قطعات آسانسور است.

متقاضیانی که امتیاز لازم برای شرکت در مناقصه را کسب کرده باشند موظف به ارائه تضمین شرکت در مناقصه طبق شرایط مندرج در اسناد مناقصه خواهند بود.

مدت اجرای کار نیز از زمان ابلاغ قرار داد به مدت یک سال شمسی است. همچنین، مدت اعتبار پیشنهادها ۳ ماه پس از پایان تحویل پیشنهادها است.

محل و مهلت دریافت و تحویل اسناد

محل و مهلت دریافت اسناد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولتhttps://www.stedairan.ir از تاریخ درج آگهی لغایت پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۲/۱۳۹۷ است. همچنین، آخرین مهلت تحویل نسخه الکترونیکی و فیزیکی تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶:۰۰) روز یکشنبه مورخ ۲۳/۰۲/۱۳۹۷ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و نیز نسخ کاغذی به آدرس کارفرما (مندرج در بند ۱) تحویل شود.
لینک به فایل فراخوان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا