خودروصنعت، معدن، تجارت

معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل۲۰۱۸ به بازار +عکس

نیسان ایکس تریل پرفروش ترین مدل شاسی بلندهای نیسان به تازگی مدل جدید خود را در بازارهای جهانی معرفی کرده است. طبق اخبار رسیده از بازار این خودرو، شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، پس از عملکرد موفق مدل ۲۰۱۷ این خودرو، قصد دارد مدل ۲۰۱۸ نیسان ایکس تریل را نیز همگام با بازارهای جهانی اواسط ماه اردیبهشت در کشور رونمایی و عرضه کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خودروکار، این خوردو نسبت به مدل قبلی تغییرات ظاهری زیادی در داخل و بدنه داشته است و همچنین مجهز به نسل جدید سیستم های رانندگی هوشمند نیسان شده است. نیسان طی انقلابی در طراحی خودرو، با بهره گیری از مدرنترین تکنولوژی های موجود، کلیه خودروهای نسل جدید خود  را مجهز به سیستم های هوشمند رانندگی نیسان تحت عنوان "Nissan Intelligent Mobility” کرده است.

سیستم رانندگی هوشمند نیسان برای ایمنی، راحتی و رفاه بیشتر رانندگان طراحی شده است تا با مجموعه ای از عملکردهای اتوماتیک در برابر عوامل خارجی و شرایط محیطی، خطاهای انسانی را کاهش و امنیت رانندگی را افزایش دهد.  تمامی این ابزارها در سیستمی یکپارچه آرامش و آسایش راننده و سرنشینان را در سفرهای درون و برون شهری تامین می کند. در روزهای آتی مقالات بیشتری در مورد خصوصیات و ویژگی های این مدل خودرو ارائه خواهد گردید.

شرکت جهان نوین آریا نمایندگی رسمی نیسان ژاپن در ایران است که کارنامه موفقی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات این برند در ایران داشته است که در سال قبل توانسته است رتبه اول رضایتمندی مشتری در حوزه فروش و خدمات پس از فروش را در بین تمام خودروسازان کسب نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت این شرکت به نشانی www.jna-nissan.ir  مراجعه فرمایید.

1

2

4

5

6

7

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا