بانکبانک و بیمه

تفاهمنامه همکاری موسسه اعتباری کوثر و فدراسیون پهلوانی و زورخانه

با حضور دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و مجتبی جوهری رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای تفاهمنامه همکاری سه ساله طرح کوثر کارت هوادری به امضاء رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی در این دیدار ورزش پهلوانی و زورخانه ای را ورزش ملی و مذهبی خواند که با روح مردم و جوانان جامعه اسلامی عجین شده است و علاقه مندان بی شماری در کشور دارد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: در طرح هواداری هیچ هزینه ای به فدراسیون و هواداران تحمیل نخواهد شد و با حمایت فدراسیون و مردم، همه از طرح هواداری منتفع خواهند شد.

دکتر رضایی با اشاره به فعالیت زورخانه ها در سراسرکشور افزود: توسعه این رشته ورزشی میان اقشار مختلف جامعه که در کنار تربیت جسم به تربیت روح با استفاده از آموزه های اسلامی و انسانی اهمیتی دوچندان می دهد، ضروری است و توسعه این ورزش ملی و مذهبی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی تاثیر گذار است.

نایب رییس هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: کوثر کارت هواداری صرفا در ورزش خلاصه نمی شود بلکه این طرح قابلیت اجرایی شدن در تمامی صنوف را دارد.

مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای با اشاره به قدمت ۳۰۰۰ ساله این ورزش در تاریخ گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای یکی از منحصر به فرد ترین ورزش ها در دنیا است و به نام ایران ثبت جهانی شده است.

رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با بیان فعالیت ۱۰۰۰ زورخانه در سراسر کشور تصریح کرد: ۱۵۰۰۰عضو فعال در این رشته ورزشی فعالیت که همگی می توانند با عضویت در طرح هواداری در رشد این ورزش نقش آفرین باشند.

وی با تقدیر از موسسه اعتباری کوثر برای حمایت از این ورزش ملی عنوان نمود: باید دست به دست هم دهیم تا ورزش های پهلوانی و زورخانه ای احیاء شود و حضور و حمایت کوثر با طرح هواداری می تواند جوانان و حتی خانواده های ورزشکاران را نیز جذب این رشته نماید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا