خودروصنعت، معدن، تجارت

هوندا با ۲خودروی جدید به چین می‌رود +عکس

این کانسپت‌ها در اصل پیش‌نمایشی برای ارائه نسخه‌های تولیدی برای بازار چین هستند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، هوندا در ماه جاری دو مدل جدید مفهومی را با خود به نمایشگاه خودرویی پکن خواهد برد.

این خودروسازی تا کنون تیزری از خودروهای مفهومی خود را به نمایش درنیاورده و تنها از برخی از پارامترهای اساسی آن سخن می‌گوید.

هوندا

تولید این خودروها با همکاری شرکت GAC صورت گرفته و به صورت الکتریکی ساخته می‌شود.  این کانسپت‌ها در اصل پیش‌نمایشی برای ارائه نسخه‌های تولیدی برای بازار چین هستند. هوندا اعلام کرده این خودروهای الکتریکی قبل از پایان سال در نمایندگی‌های فروش چین به فروش خواهند رسید.

هوندا

در کنار این مدل‌های مفهومی الکتریکی دانگ‌فنگ هوندا، یک کانسپت جدید از سدان‌هایش را نیز به نمایش درخواهد آورد. هوندا وعده داده که کلیت سدان جدید و مدرن  است و بازدیدکنندگان با نسخه بازسازی شده از مدل‌های قبلی مواجه نخواهند شد.

هوندا

آکیورا، دست لوکس‌ساز هوندا نیز قصد دارد یک ورژن هیبریدی از مدل CDX خود را در چین به نمایش درخواهد آورد. این کراس کامپکت براساس پایه مدل هوندا HR-V بوده و برای مصرف داخلی چین ساخته می‌شود.

این کمپانی قصد دارد برای اولین بار از مدل هیبریدی آکورد و اولین نسخه آکیورا RDX در چین رونمایی کند و احتمالا نمایش این دو خودرو بزرگترین سوپرایز کمپانی ژاپنی خواهد بود. مجموعه دیگر هوندا در غرفه نمایشگاه پکن، موتورسیکلت‌های جدید و فناورانه این خودروسازی هستند.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا