انرژی

آخرین اخبار از جست‌وجوی مفقودین حادثه سقوط بالگرد در خلیج فارس

مدیر روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره آخرین اخبار از جست‌وجوی دو مفقود حادثه سقوط بالگرد این شرکت در آب های خلیج فارس را تشریح کرد.

بهرام نریمانیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جست‌وجوی برای مفقودین همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و دیگر مدیران شرکت در منطقه حضور دارند. همچنین فعالیت کمیته بحرانی که برای این منظور تشکیل شد، هم در تهران و هم در منطقه ادامه دارد.

وی با اشاره به پیدا شدن لاشه بالگرد ،گفت: گرچه لاشه بالگرد پیدا شده اما فعلا خبری از دو مفقود نیست. با اینکه شرایط جوی و دریا نامساعد است اما شناورها و غواصان همچنان در محل حضور دارند و جست و جو ادامه دارد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه‌شنبه (٢٨ فروردین ماه)، یک فروند بالگرد بل ۲۱۲ مربوط به شرکت پیمانکار که در اجاره نفت فلات قاره ایران بوده است، از سکوی رسالت در محدوده منطقه لاوان به منظور انتقال یک بیمار سکته قلبی برای مداوا به سمت منطقه کیش پرواز کرده است که چهار دقیقه پس از پرواز، دچار سانحه و روی آب شناور شده است.

شناورهای سکو پس از سانحه، به منظور انجام عملیات جست‌وجو و نجات به محل اعزام شدند و سه نفر از سرنشینان بالگرد را یافتند که از این تعداد، دو نفر فوت شده و وضع جسمانی یکی از سرنشینان (کاپیتان دوم) رو به بهبود است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا