امور زیربناییتعاون و اشتغال

بازدید دانش‌­آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌­ای در هفته مشاغل

سازمان آموزش فنی و حرفه­‌ای کشور هم زمان با هفته مشاغل، بازدید دانش‌­آموزی از بیش از ۶۰۰مرکز آموزش فنی و حرفه­‌ای دولتی را از یکم تا ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد؛ اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌­های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت ­آموزی در کشور و به ویژه در بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از ابزار کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست ها و برنامه‌­های اشتغال و اقتصاد مقاومتی به شمار می‌­رود.

 با توجه به وجود توانمندی­‌ها، امکانات و ظرفیت‌­های سخت­‌افزاری و نرم‌­افزاری قابل توجه در مراکز آموزش فنی و حرفه‌­ای و ضرورت معرفی آنها به جامعه، برنامه «بازدید دانش‌­آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه­‌ای» به صورت هماهنگ کشوری از یکم تا یازدهم اردیبهشت ماه، هم زمان با هفته معرفی مشاغل برگزار می‌­شود.

همچنین بخوانید

بنابر این گزارش،  بازدید از مراکز آموزشی این سازمان با تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند و با تجربه که ارائه دهنده آموزش­‌های مهارتی غیر رسمی در کشور است، فرصت خوبی را در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی و معرفی آموزش­‌های مهارتی منجر به اشتغال برای دانش‌­آموزان فراهم می­‌کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا