خودروصنعت، معدن، تجارت

نخستین دوره مقدماتی بیراهه نوردی برگزار شد

سرپرست کمیته دودیفرانسیل کارگری تهران گفت: این کمیته برای نخستین بار به طور رسمی اقدام به به برگزاری دوره های مختلف آموزشی بیراهه نوردی (آفرود) و موضوعات وابسته به آن کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، مازیار اسلامی با اشاره به برگزاری موفق اپلین دوره با عنوان دوره مقدماتی رانندگی در کویر، قوانین و ملزومات کمپینگ، مسیریابی آماتوری بیراهه در۲۴ و۲۵ فروردین ماه اظهار کرد: ‎این دوره با حضور ۲۵ نفر شرکت کننده، همراه و مسولان و مدرسان کمیته برگزار و مسیرهای سختی در کویر در نظر گرفته شد که مکان پر چالشی برای شرکت کننده‌ها بود اما با این حال با استقبال خوبی مواجه شد.

همچنین بخوانید

وی با بیان این که ‎این دوره پیش نیاز دوره‌های بعدی خواهد بود، افزود: کمیته دودیفرانسیل کارگری برای سال ۹۷ دوره‌های متعددی از جمله رانندگی حرفه‌ای کویر، رانندگی درگل، سنگ، برف، آب ، دوره‌های GPS حرفه‌ای و دوره‌های رالی و نقشه خوانی را در دستور کار دارد که با همراهی مسولان ذی‌ربط هیات کارگری استان و فدراسیون کارگری برگزار خواهد شد.

‎ سرپرست کمیته دودیفرانسیل کارگری تهران در خصوص دلایل تفکر ایجاد دوره‌های آموزشی نیز گفت: سال‌ها است شاهد حادثه‌های ناگوار که حتی منجر به فوت شده، بوده‌ایم و این روند ما را بر آن داشت تا با آموزش صحیح بتوانیم تا اندازه‌ای از این حوادث جلوگیری کنیم.

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا