بورسفرابورس

استارت‌آپ‌ها از فرصت فین‌استارز استفاده کنند

مدیرعامل رایان بورس در حاشیه فین‌استارز۲۰۱۸ با اشاره به اینکه فرابورس فرصتی را برای دیدار مستقیم سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران فراهم کرده است، گفت: استارت‌آپ‌ها در حوزه بازارهای مالی فرصت بسیار خوبی به نام فین‌استارز دارند که باید از آن استفاده کنند.

مدیرعامل رایان بورس در حاشیه رویداد فین‌استارز۲۰۱۸ با اشاره به اینکه فرابورس ایران فرصتی ارزنده را برای دیدار رو در روی سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران فراهم کرده است، گفت: استارت‌آپ‌ها در حوزه بازار سرمایه و پول فرصت بسیار خوبی به نام فین‌استارز دارند که می‌توانند با حضور در این رویداد با نیازهای مختلف ارکان بازارهای مالی کشور آشنا شوند و در زمینه این چالش‌ها اقدام به ارائه ایده و نوآوری کنند.

روح‌اله دهقان در گفت‌وگو با پایگاه خبری آرمان اقتصادی با بیان اینکه استارت‌آپ‌ها می‌توانند در رویداد فین‌استارز با نیازهای بازار سرمایه آشنا شده و محصول مورد نیاز این بازار را تولید کنند، افزود: شرکت‌های سرمایه‌گذار نیز هرچه بیشتر بتوانند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند، نتایج بهتری از این هم‌افزایی و همکاری به دست خواهد آمد که ماحصل آن پیشرفت هرچه بیشتر بازارهای مالی در کشور است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه فرابورس ایران متولی بازار داریی‌های فکری است، گفت: با تمرکز تامین مالی نوآوری در فرابورس ایران این امید وجود دارد که جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و ایده‌های نو با سرعت بیشتری صورت گیرد.

مدیرعامل رایان بورس با اشاره به اینکه رساندن سرمایه به استارت‌آپ‌ها به تسریع کار و توسعه آن‌ها کمک می‌کند، گفت: فرابورس ایران در این حوزه خوب عمل کرده است، فرابورس چرخه تامین مالی فعالان فین‌تک را کامل کرده و اکوسیستم مناسبی را در اختیار استارت‌آپ‌ها گذاشته است.

 

منبع

روابط.عمومی فرابورس ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا