اقتصاد کلان

قوه قضاییه اموال افراد سوءاستفاده کننده در صندوق ذخیره فرهنگیان را مصادره کند

رییس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از قوه قضاییه خواست اموال افراد سوءاستفاده کننده در این صندوق را مصادره کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جبار کوچکی‌نژاد در پاسخ به این سوال که نمایندگان پس از ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به قوه قضاییه چه اقداماتی انجام می‌دهند، گفت: پس از مشخص شدن شعبه دادگاهی که به این موضوع رسیدگی می‌کند ما درصدد تعامل با آن هستیم تا پیگیری‌های لازم تا آخرین مرحله انجام شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف نمایندگان درخصوص پیگیری مسائل مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان، افزود: برگشت هر چه سریعتر اموال فرهنگیان و محاکمه و مجازات افراد خاطی هدف اصلی ماست؛ قوه قضاییه می‌تواند با استفاده از قانون به راحتی اموال افراد سوءاستفاده کننده را مصادره کند.

همچنین بخوانید

رییس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: نه تنها دولت سابق بلکه فعلی نیز سهم خود را به صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت نکرده است؛ براساس قانون دولت باید سهم خود را به صورت کامل به صندوق پرداخت کنند تا حمایت‌های لازم از حقوق فرهنگیان صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان هفته گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شد و با موافقت ۱۸۳ نفر از نمایندگان مجلس برای بررسی تخلفات صورت گرفته به قوه قضاییه فرستاده شد./

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا