بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

رونمایی و معرفی کارتخوان‌های سری A توسن تکنو و پکس در سیملس ۲۰۱۸

شرکت توسن تکنو هشتمین سالی است که در نمایشگاه سیملس دبی، شرکت کرده است و امسال به جهت تمرکز بیشتر در معرفی و ارائه محصولات حوزه پرداخت خود با همکار تجاری‌اش شرکت پکس به صورت مشترک در نمایشگاه سیملس شرکت کرده است و کارتخوان‌های سری A خود که پایانه‌های اندرویدی است را معرفی و رونمایی می‌کند.

دستگاه جدیدی که امروز برای نخستین بار در این نمایشگاه توسط شرکت توسن تکنو و پکس رونمایی شد دستگاه A60 است که تلفیقی از دو دستگاه Smart POS و Mobile POS با یک طراحی کاربرپسند است.

شمین نسابه مدیر مهندسی فروش شرکت توسن تکنو درباره این محصول می‌گوید: «این کارتخوان دارای ال‌سی‌دی ۵ اینچی با کیفیت و وضوح بسیار بالا و پردازنده قوی است و از آنجایی که فاقد پرینتر است، برای یک سری کسب‌وکارهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای دوربین قوی با قابلیت شناسایی سریع تصاویر و همچنین بارکدهای دو بعدی است و می‌تواند از کارت‌های هوشمند، مغناطیسی و غیر تماسی پشتیبانی کند.»

نسابه در ادامه این خبر را هم داد که از تابستان امسال، این دستگاه در بازار ایران ارائه خواهد شد.

دیگر محصول توسن تکنو در نمایشگاه سیملس امسال، محصول A80 است که نسل جدید دستگاه‌های Q80 شرکت PAX است ولی با این تفاوت که بر پایه اندروید به مشتریان سرویس ارائه کرده و در فروشگاه‌ها به‌عنوان یک دستگاه کارت‌خوان سریع و کاربرپسند که بر اساس پلتفرم اندروید است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته نسابه این دستگاه با مجهز بودن به ماژول‌های Wifi، GPRS و باتری امکان تبدیل شدن به یک کارتخوان Indoor countertop را به مشتریان داده و به راحتی در زمان عدم اتصال به برق می‌تواند همچنان به انجام و ارسال تراکنش ادامه دهد.

شمین نسابه درباره دیگر محصولات توسن تکنو می‌گوید: «محصول A930  نیز نسل جدید سری دستگاه‌های کارت‌خوان‌ هوشمند شرکت PAX است که با داشتن صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و پشتیبانی از اندروید نسخه ۷ و بهره‌گیری از کلیه ماژول‌های بلوتوث، ۳G، ۴G، وای‌فای و پرینتر با سرعت بالا و همچنین دوربین بارکدخوان و دوربین جداگانه ثبت تصاویر امکان به کارگیری در بسیاری از کسب‌وکارهای پرداخت و حتی به‌عنوان یک صندوق فروشگاهی کوچک را به مشتریان می‌دهد.»

نسابه در ادامه توضیح داد که تمامی دستگاه‌های سری A شرکت PAX با PCI ورژن ۵.X به مشتریان ارائه خواهد شد.

 

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا