انرژی

برق برخی از مشترکان "البرز" قطع است/ مشکل تامین آب یزد و زاهدان برطرف شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر برق ۱۵ درصد مشترکان استان البرز به دلیل باران و شکسته شدن درختان قطع است اما باید اعلام کرد که این قطع برق به صورت چرخشی و پراکنده صورت گرفته و تمام تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را برطرف کنیم.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه درپی بارندگی‌ها در استان تهران خاموشی چندانی را شاهد نبوده‌ایم، گفت: ممکن است در برخی از مناطق خاموشی اتفاق افتاده باشد اما عدد این میزان خاموشی زیاد نیست اما آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن توسط تیم‌های عملیاتی برطرف خواهد شد.

وی همچنین در خصوص وضعیت تامین آب استان یزد گفت: در حال حاضر به طور کامل مشکل آبرسانی به این منطقه برطرف شده و خسارت‌های وارده و خط انتقال آب یزد نیز ترمیم شده است.

همچنین بخوانید

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه مشکل شش حوضچه آسیب دیده و همچنین خطوط تامین برق ایستگاه‌های پمپاژ نیز در حال برطرف شدن است، گفت: هم‌اکنون عملیات این منطقه پایان یافته و خط به طور کامل آبگیری شده است.

جعفرزاده در خصوص وضعیت تامین آب زاهدان درپی طوفان نیز گفت: در حال حاضر مشکل آبرسانی به این منطقه نیز به طور کامل برطرف شده و از ساعات ۲۲ دیشب آبرسانی به طور کامل انجام می‌گیرد اما همچنان وضعیت طوفان ادامه دارد و مشکلاتی را به وجود آورد اما باید گفت که در حاضر شرایط کاملا نرمال است.

در روزهای اخیر تامین آب استان یزد به دلیل اعتراض کشاورزان اصفهانی و تخریب تاسیسات انتقال آب دچار مشکل شد همچنین در زاهدان نیز به دلیل وجود طوفان گردبادی ۳۰ تیر برق ایستگاه پمپاژ انتقال آب به زاهدان دچار مشکل شد که در حال حاضر مشکل به طور کامل برطرف شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا