صنعتصنعت، معدن، تجارت

تشکیل کارگروه تخصصی ایدرو و سیستان و بلوچستان با هدف تدوین برنامه توسعه استان

کارگروه تخصصی مشترک ایدرو و استان سیستان و بلوچستان با هدف تدوین برنامه توسعه صنعتی استان با بهره گیری از ظرفیتهای قانونی و توانمندیهای سازمان ایدرو تشکیلشد.

به گزارش آرمان اقتصادی ، سید دانیال محبی با تشریح جزئیات نشست با رییس سازمان ایدرو گفت: در این جلسه مباحث مرتبط با طرحهای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در استان مورد بررسی قرار گرفت و مسایل و مشکلات احتمالی احصا و راهکارهای عملیاتی رفع آن مورد توافق قرار گرفت.
استاندار؛ بازسازی و نوسازی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر و همچنین توسعه و ارتقاآن، تسریع در اجرا و احداث کارخانه تایر هامون در شهرک صنعتی رامشار، رفع مشکلات کارخانهساخت قطعات فورج تفتان قالب در شهرک صنعتی محمدآباد شهرستان هامون را از جمله مواردمورد توافق در دیدار با دکتر معظمی رییس سازمان ایدرو ذکر کرد.
وی افزود: در این جلسه عملکرد سنوات گذشته و تخصیص بهینه تسهیلات کمکهای فنی واعتباری سواحل مکران نیز بطور مشروح مورد ارزیابی قرار گرفت.
استاندار در پایان گفت: از محل تسهیلات کمکهای فنی و اعتباری سواحل مکران، طی دوسال گذشته بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان تسهیلات به طرحهای ایجادی صنعتی در شهرستانهای چابهار و کنارک تعلق یافته است و زمینه ایجاد۶٠٠ نفر اشتغال فراهم شده است.
همچنین در این نشست، به منظور تدوین برنامه توسعه صنعتی استان با استفاده از ظرفیتهایقانونی و توانمندیهای سازمان ایدرو، تشکیل کارگروه تخصصی مشترکی فی مابین ایدرو و استان مورد توافق قرار گرفت.

منبع : ایسنا

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا