بانک و بیمهبیمه

جلوگیری از همپوشانی‌های جدید بیمه‌ای در سال جاری

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران،گفت: با اقدامات صورت گرفته از اسفند ماه سال ۹۶ تلاش کردیم از همپوشانی‌های جدید بیمه‌ای جلوگیری کنیم و در سال جاری نیز این اقدامات را به طور جدی ادامه خواهیم داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهندس طاهر موهبتی به همراه اعضای هیئت مدیره و معاونین سازمان متبوعش در دیدار نوروزی با رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال ۹۶ و اقدامات پیش روی این سازمان در سال جاری، گفت: این سازمان حذف دفترچه در بخش بستری ۱۲۸ بیمارستان در کشور را به طور جدی آغاز کرده است.

همچنین بخوانید

وی، رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای را از دیگر اقدامات سال ۹۷ برشمرد و افزود:  این سازمان همپوشانی‌هایی با سازمان‌های بیمه‌گر از جمله سازمان تامین‌اجتماعی دارد که با اقدامات صورت گرفته از اسفند ماه سال ۹۶ تلاش کردیم از همپوشانی‌های جدید جلوگیری کنیم و در سال جاری نیز این اقدامات را به طور جدی ادامه خواهیم داد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران، موهبتی همچنین مدیریت منابع و مصارف، ارتقاء کیفیت خدمات و استقرار سازمان الکترونیک را از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری برشمرد و گفت: مهم‌ترین تصمیم سازمان بیمه سلامت در سال جاری این است که براساس سقف اعتبارات خرید خدمت خواهد کرد که اقدام دشواری بوده و با همکاری شرکای کاری و دانشگاه‌های علوم پزشکی امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: اقدامات و برنامه‌های سازمان بیمه سلامت ایران به نحوی انجام خواهد شد که آسیبی به بیمه شدگان از نظر کیفیت و کمیت خدمات نرسد و توجه به این موضوع اولویت اول سازمان است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا