بانکبانک و بیمه

بانک صنعت و معدن حامی مصرف کنندگان


بانک صنعت و معدن بالاترین امتیاز را در شاخص های ارزیابی و ارزیابی های میدانی قانون حمایت از مصرف کنندگان استانداری تهران دریافت کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، کیفیت اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان ، ارائه خدمات به مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان، آموزش و فرهنگ سازی در تکریم ارباب رجوع از جمله شاخص های مورد نظر در ارزیابی قانون حمایت از مصرف کنندگان است که بانک صنعت و معدن در مجموع ، امتیاز ۱۰۰ را به دست آورد و در جایگاه سطح یک این ارزیابی قرار گرفت. 

گفتنی است ارزیابی امتیاز شاخص های قانون حمایت از مصرف کنندگان در سطح استانی کشوری انجام شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا