بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

تغییر مکان برگزاری مجمع «سپ»

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش مکان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود را تغییر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش که با نماد «سپ» در بازار دوم معاملات بورس درج شده، با انتشاراصلاحیه ای در سامانه کدال، تغییر کرد.

مکان برگزاری مجمع

بر اساس این گزارش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش مجمع عمومی خود را روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۷ در محل تهران- خیابان ولیعصر – نرسیده به چهارراه پارک وی- نبش کوچه ترکش دوز- پلاک ۲-ساختمان مرکزی بانک سامان برگزار می کند.

افزون بر این، تمام سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش می‌توانند حضور بهم برسانند.

دستور جلسه  مجمع

لازم به ذکر است، استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سایر مواردی که قابل طرح در مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه پرداخت الکترونیک سامان کیش اعلام شده است.

این گزارش می افزاید: شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به ‌عنوان پانصد و بیستمین شرکت بورسی در بازار دوم معاملات بورس درج شده و قرار بود عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام آن در ۲۲ اسفند سال گذشته انجام شود اما به دلیل اصلاح گزارش ارزش گذاری و تصمیم مسئولان بورس لغو و به زمان دیگری موکول شد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا