بانکبانک و بیمه

«هاوین» نمونه ای از حمایت بانک صادرات ایران از دانش بنیان ها

​حمایت مالی بانک صادرات ایران از تولید محصولات دانش بنیان همچنان ادامه دارد و منجر به خلق نوآوری هایی در صنایع مختلف شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش  ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،​حمایت مالی بانک صادرات ایران از تولید محصولات دانش بنیان همچنان ادامه دارد و منجر به خلق نوآوری هایی در صنایع مختلف شده است به نحوی که مدل بهینه سازی شده خودرو خورشیدی «هاوین»، که با حمایت مالی بانک صادرات ایران تولید شده است، در نمایشگاه روبوکاپ آزاد ایران مورد توجه قرار گرفت.

حمایت مالی این بانک طی سال های اخیر، به تولید خودروی خورشیدی «هاوین» توسط دانشگاه آزاد قزوین منجر شد که این خودرو با حضور در نمایشگاه های خودروی جهان موفق به دریافت جوایز متعددی شده است و  مدل بهینه شده آن نیز در نمایشگاه روبوکاپ آزاد ایران توسط دانشگاه آزاد قزوین در محل نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش درآمد.

گفتنی است، مانده تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به شرکت های دانش بنیان در پایان مهرماه سال گذشته  ٧۴٢١.٣ میلیارد ریال بوده که بیشترین سهم را در حمایت از این شرکت ها در کل شبکه بانکی در اختیار داشته است. همچنین این بانک طی مهرماه ٩۶ بیش از ۶۴۶ میلیارد ریال به شرکت های مذکور تسهیلات پرداخت کرده که از مجموع ٣١١٣ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی کل شبکه بانکی به دانش بنیان ها در این ماه، بیش از ٢٠ درصد بر عهده بانک صادرات ایران بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا