بانکبانک و بیمه

تخفیف ویژه برای خریداران برچسب عوارض الکترونیک تا عید مبعث

بانک مسکن با برگزاری جشنواره عید تا عید، برای خریداران برچسب پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی (ETC) تخفیف ویژه اعمال می کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکنهیبنا، در راستای ترغیب هرچه بیشتر مشتریان و افزایش ضریب نفوذ برچسب پرداخت الکترونیک عوارض برای دارندگان خودرو، طرح تخفیف ۱۰ درصدی در فروش برچسب از ۱۲ اسفند در سامانه مربوطه اجرا شده که قرار است تا ایام عید مبعث ادامه یابد.

با توجه به باقی ماندن یک هفته از مهلت این جشنواره که عده زیادی از مسافران نوروزی از آن بهره مند شدند، دیگر متقاضیان می توانند تا ۲۵ فروردین ماه با خرید الکترونیک برچسب یا مراجعه حضوری به شعب منتخب از مزایای این جشنواره برخوردار شوند.

استفاده کنندگان از این خدمات به جای پرداخت نقدی و دستی عوارض، ضمن عبور بدون توقف از ایستگاه عوارضی و صرفه جویی در وقت خود، از ۲۰ درصد تخفیف عوارض تردد در معابر آزادراهی برخوردار خواهند شد.

البته تخفیفات دیگری نیز بین ۳.۵ تا ۱۰ درصد روی میزان شارژ اعتبار اعمال در سایر اوقات سال برقرار است که در جشنواره عید تا عید به طور موقت این تخفیفات حذف شده و صرفا تخفیف روی بهای فروش برچسب به متقاضیان پرداخت می شود.

بهای فروش هر برچسب ETC در سایر ایام سال ۲۰ هزار تومان است که این میزان تا عید مبعث به ۱۸ هزار تومان تقلیل یافته است. حداقل مبلغ شارژ ریالی برچسب الکترونیک عوارض که خدمتی منحصر به بانک مسکن است، ۵۰۰۰ تومان و حداکثر ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده که افراد بر حسب نیاز و میزان سفر خود در آزادراه های مجهز به این سرویس، مبلغ شارژ خود را تعیین و پرداخت کنند، ضمن اینکه امکان شارژ مجدد این برچسب بر حسب نیاز بدون محدودیت تعداد دفعات برای خریداران فراهم است.

خودروهای عبوری از خطوط مجهز به تجهیزات پرداخت الکترونیکی عوارض در صورت عدم برخورداری از برچسب یا فقدان اعتبار کافی در برچسب خود، از سوی اداره راهنمایی و رانندگی ۳۰ هزار تومان جریمه می شوند. اما این جریمه بلافاصله اعمال نخواهد شد و دارندگان برچسب یا حتی کسانی که هنوز برچسب نخریده‌اند، می‌توانند تا ۷۲ ساعت پس از عبور از لاین اختصاصی دارندگان برچسب در آزادراه نسبت به خرید برچسب و شارژ اعتبار اقدام کنند تا این جریمه اعمال نشود.

ذکر این نکته ضروری است که وجود بیش از یک برچسب برای یک خودرو به دلیل اخلال در پردازش اطلاعات در سامانه مجاز نبوده و منجر به اعمال جریمه می شود.
متقاضیان برچسب پردخت الکترونیک عوارض می توانند در ایام باقی مانده از جشنواره عید تا عید برچسب خود را با تخفیف ویژه خریدلری کنند و پس از عید مبعث با جاری شدن تخفیفات روی مبلغ شارژ، اعتبار ریالی برچسب خود را با بهره گیری از این امکان که دوباره برقرار می شود، شارژ کنند.

در حال حاضر ایستگاه های عوارضی تهران – پردیس، تهران – قم، اهواز – بندر امام و نیز عوارضی بعد از فرودگاه در ورودی شهر قم به این سامانه تجهیز شده اند و قرار است ۱۰ معبر آزادراهی دیگر نیز از این امکان برخوردار شود.

استفاده از هم بانک مسکن با شماره‌گیری کد «#۷۱۴*»، استفاده از اینترنت بانک مسکن، استفاده از تلفن بانک مسکن به شماره «۰۲۱-۶۴۰۹۶»، همراه‌ بانک مسکن و نیز سامانه اینترنتی www.maskan-avarezi.ir از جمله راه های خرید برچسب ETC است.

همچنین استفاده از کیوسک‌ بانک مسکن، خودپرداز ( ATM ) بانک مسکن، مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز فروش و شعب منتخب بانک مسکن و نیز مراجعه به ایستگاه‌های عوراضی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی از روش های حضوری خرید برچسب است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا