بانکبانک و بیمه

مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه بانک مهر اقتصاد


با حضور مدیر عامل و معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد مراسم کلنگ زنی زمین شعبه روانسر در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این مراسم، با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، گفت: مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه بانک محسوب می‌شوند لذا باید مشتری مداری را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، خاطر نشان کرد: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشتری‌مداری در راس فعالیت همکاران قرار گیرد.
ایمانی با بیان اینکه در شرایط رقابتی حال حاضر بنگاه های اقتصادی، نیازمند مجموعه ای از همکاران متعهد و متخصص، هستیم، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد برای موفقیت در صنعت بانکداری باید به دانش و علوم نوین بانکداری مجهز باشند.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: استان کرمانشاه دارای قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری و پیشرفت است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان با شناسایی بازارهای مناسب و مشتریان مستعد بیش از گذشته در راه رشد و اعتلای بانک و توسعه و رونق اقتصاد استان گام برداشت.
ایمانی تصریح کرد: اجرای بانکداری اسلامی ارتباط مستقیم با اهداف اقتصاد مقاومتی دارد بنا بر این چنانچه شبکه بانکی کشور در سیاست گذاری ها، طرح ریزی ها و توزیع منابع خود در راستای اهداف نظام حرکت کنند، می تواند بسترساز اقتصاد مقاومتی باشد.
گفتنی است مدیر عامل و هیئت همراه در سفر به استان کرمانشاه از شعب جوانرود، پاوه و همچنین شعب زلزله زده سرپل ذهاب و قصرشیرین بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات همکاران و خانواده های آنان قرار گرفتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا